Jump to content

Opslag voor tank, en minigun vinden


holleratcha

Recommended Posts

Ok mensen, ik wil graag weten waar je een tank OPSLAAT ? Jatten lukt wel, maar vervolgens kan ik m niet kwijt in mijn garages tot nu toe. Hij is namelijk te hoog. Hebben jullie een plekkie waar je de tank kan bewaren ? ik heb inmiddels wel 2 heli's, een hummer, 2 fbi ranchers en nog wat los spul, maar die tank móet er echt bij.

En waar kan ik een MINIGUN vinden ?

Thanks allemaal

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer het eens bij human condo in het noorden van het tweede eiland in downtown.

Een minigun kan je krijgen bij 60 hidden packages of met de code nuttertools. En bij een missie van Phil kan je hem bij hem kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een Rhino kun je in ieder geval opslaan in de garages van het vercetti Estate en de Sunshine Garage, en voor zover ik weet ook gewoon bij Hyman Condo.

Zodra je de fabriek van de Haitans hebt opgeblazen kun je in de ruïne ervan een minigun vinden. En inderdaad kun je hem kopen zodra je de twee missies van Phil hebt voltooid. Phil ontmoet je bij de tweede missie van de Malibu.

Link to comment
Delen op andere websites

Een Rhino kun je in ieder geval opslaan in de garages van het vercetti Estate en de Sunshine Garage, en voor zover ik weet ook gewoon bij Hyman Condo.

Zodra je de fabriek van de Haitans hebt opgeblazen kun je in de ruïne ervan een minigun vinden. En inderdaad kun je hem kopen zodra je de twee missies van Phil hebt voltooid. Phil ontmoet je bij de tweede missie van de Malibu.

Maar je kan pas na de laatste missie van de Malibu Club voor hem werken.

Link to comment
Delen op andere websites

Yo, ik heb de tank, en idd, hij past tóch in de hyman mansion. Beoordelingsfoutje van mij de 1e keer, was een kwestie van ff doooordouwe.

Handige plek om dat ding te veroveren is de El Swanko Casa, die ik al had gekocht. Perfect om voor de heli's te schuilen en snel weer tevoorschijn te springen. Vanaf de daken en je balkon kan je alles bestrijken en niemand komt bij je.

Know what i'm gonnna do next ?:

De biker opdracht waar je rotzoo moet trappen en je chaosmeter vullen. Dat zou nu moeten lukkennnn :)

Thanx allen ! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...