Jump to content

Nieuwe oortjes


Dr.Oppai

Recommended Posts

Zo, mijn laatste paar oortjes is naar de klote. Ik heb een hele tijd de oortjes van een Samsung galaxy S3 gebruikt, en toen die kapot gingen en ik toevallig een S4 binnekreeg heb ik de oortjes van de S4 gebruikt die een stuk beter waren maar nu zijn ze allebij kapot. Dit komt vooral omdat ik op straat en op school ook met die oortjes in mn zak loop (en er trouwens niet ruw mee om ga). Ik ben dus de oortjes van de S4 gewend, waar ik kwa geluidskwaliteit best wel tevreden over was. Nu is mijn vraag dus aan jullie of jullie mij een paar goede oortjes kunnen aanbevelen die kwa geluid gelijk of beter zijn dan de oortjes van de S4 maar die wel wat steviger gebouwd zijn en niet na 2 maanden kapot zijn. Het moeten in-ear oortjes zijn en ik wil hier het liefst niet meer dan 40 euro aan uitgeven. Het zou fijn zijn als iemand er wat verstand van heeft en mij zou kunnen helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf gebruik oortjes van Apple. Kost ca €30,- en ze hebben perfect geluid. ;)

:schater:

Kom op zeg, elk setje van 30 euro presteert beter dan die Apple brol.

Koop een setje van Sennheiser of Philips, dat stelt niet teleur. Persoonlijk ben ik meer fan van Philips SHE's omdat die meestal een versteviging hebben tegen kabelbreuk(Sennheisers hebben dat niet en breken als een gek af, 1 jaartje intensief gebruik is het maximum dat je kan doen met Sennheiser -ik spreek uit ervaring-).

Als je eBay of andere chinashopping gewend bent, ik ben tevreden over de Awei ES800M(all-round) en de Awei ES900i(bassy). Komt uit China, kost veel minder en geluid is zowat gelijk met de 30 euro setjes van hier.

Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf gebruik oortjes van Apple. Kost ca €30,- en ze hebben perfect geluid. ;)

:schater:

Kom op zeg, elk setje van 30 euro presteert beter dan die Apple brol.

Koop een setje van Sennheiser of Philips, dat stelt niet teleur. Persoonlijk ben ik meer fan van Philips SHE's omdat die meestal een versteviging hebben tegen kabelbreuk(Sennheisers hebben dat niet en breken als een gek af, 1 jaartje intensief gebruik is het maximum dat je kan doen met Sennheiser -ik spreek uit ervaring-).

Als je eBay of andere chinashopping gewend bent, ik ben tevreden over de Awei ES800M(all-round) en de Awei ES900i(bassy). Komt uit China, kost veel minder en geluid is zowat gelijk met de 30 euro setjes van hier.

En welke Philips SHE-XXX versie zou het volgens jou het beste doen op heel hoog volume en rock en metal muziek?

Die Awei ES800M lijken me trouwens wel wat. Spotgoedkoop en toch kwaliteit, daar hou ik wel van. Van welke site kan ik die het beste bestellen? Heb het nooit echt zo met bestellen op buitenlandse sites. :|

Ikzelf gebruik oortjes van Apple. Kost ca €30,- en ze hebben perfect geluid. ;)

Ja... Daat gaat hem niet worden. Heb van meer mensen gehoord dat die gewoon niet goed zijn en als het Apple is kan je er vanuit gaan dat er voor dezelfde prijs wel wat beters te halen valt. :puh:

Bewerkt: door Dr.Oppai
Link to comment
Delen op andere websites

En welke Philips SHE-XXX versie zou het volgens jou het beste doen op heel hoog volume en rock en metal muziek?

De SHE-9551(geen idee of ze nog beschikbaar zijn) zijn all-round wel goed.

Die Awei ES800M lijken me trouwens wel wat. Spotgoedkoop en toch kwaliteit, daar hou ik wel van. Van welke site kan ik die het beste bestellen? Heb het nooit echt zo met bestellen op buitenlandse sites. :|

Koop ze dan lekker via eBay. :) Zoek AWEI ES800M en filter op "Buy it now". Kies de goedkoopste eruit, kijk of de reputatie van de seller goed is en betaal via Paypal. Easy!

Link to comment
Delen op andere websites

Apple is voor mij een aanrader, zitten lekker, zijn niet lomp en geven een mooie goede bass. Het enige nadeel is dat ze het geluid van buitenaf niet isoleren.

Dat doen die van Samsung wel, dat vond ik altijd wel fijn.

Alleen gebruik ik niet zo vaak oordopjes om een goed oordeel te geven.

Link to comment
Delen op andere websites

Apple is voor mij een aanrader, zitten lekker, zijn niet lomp en geven een mooie goede bass. Het enige nadeel is dat ze het geluid van buitenaf niet isoleren.

Dat doen die van Samsung wel, dat vond ik altijd wel fijn.

Alleen gebruik ik niet zo vaak oordopjes om een goed oordeel te geven.

Ik gebruik ze elke dag zeker 3 uur voor Youtube en werk. Ben er nog steeds tevreden mee sinds de aankoopdatum van 24 December. In het begin was de nieuwe vorm even wennen maar nu zijn mijn oren zo veranderd door die oortjes, dat ze nu wel lekker zitten en niet uitvallen. Bewerkt: door TheDutchWesley
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

En welke Philips SHE-XXX versie zou het volgens jou het beste doen op heel hoog volume en rock en metal muziek?

De SHE-9551(geen idee of ze nog beschikbaar zijn) zijn all-round wel goed.

Die Awei ES800M lijken me trouwens wel wat. Spotgoedkoop en toch kwaliteit, daar hou ik wel van. Van welke site kan ik die het beste bestellen? Heb het nooit echt zo met bestellen op buitenlandse sites. :|

Koop ze dan lekker via eBay. :) Zoek AWEI ES800M en filter op "Buy it now". Kies de goedkoopste eruit, kijk of de reputatie van de seller goed is en betaal via Paypal. Easy!

Heb ze vandaag binnen gekregen. :D Die Awei shit is fucking awesome! Zit goed in je oren, de oortjes zelf zijn van metaal wat ook wel fijn is en het geluid is top! En dat voor maar 5 euro. Ik ga vaker bij de Chinees bestellen. :puh: Thanks MP.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...