Jump to content

Update na high life update


mjg092000

Recommended Posts

Wat ik het laatst had begrepen was dat R* heel druk bezig was. We weten nu iedergeval dat een deel van dit werk dus de PC / next-gen versie van GTA5 is.

Daarnaast wordt er nog gewerkt aan een heists update en andere thema gebaseerde updates die nog moeten worden aangekondigd. Ik denk dat je zeker kan verwachten dat zodra GTA5 uit is op nog meer systemen dat R* elke paar maanden voorlopig uitbreidingen blijft uitrollen. Grand Theft Auto Online is namelijk iets wat langere tijd zal blijven :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zeven nieuwe voertuigen lijkt me iets teveel, tot nu toe waren het er altijd ongeveer 3. The Low Life update die Joriz in de Nieuws sectie had staan destijds sprak me ook erg aan.

Ik heb in ieder geval gelezen dat oude voertuigen weer terug kwamen, zoals de Rhapsody. Ik hoop in ieder geval dat de update komt, want wat ik hoorde was best wel gaaf. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Er word gesproken van een hipster update met 7 nieuwe voertuigen, 2 nieuwe wapens en nieuwe kleding,tattoo's en kapsels. Uiteraard allemaal in hipster style :)

Ik vind het altijd leuk dat je met 'nieuws' komt zonder er een goede bron bij te doen. Waar heb je dat dan gelezen?

Ontopic: Er komt pas een nieuwe update als R* deze officieel heeft bevestigd, al denk ik persoonlijk wel dat er nog flink wat updates voor GTA:Online zullen komen. Het is immers nog geen jaar oud.

Link to comment
Delen op andere websites

Er word gesproken van een hipster update met 7 nieuwe voertuigen, 2 nieuwe wapens en nieuwe kleding,tattoo's en kapsels. Uiteraard allemaal in hipster style :)

Ik vind het altijd leuk dat je met 'nieuws' komt zonder er een goede bron bij te doen. Waar heb je dat dan gelezen?

Ontopic: Er komt pas een nieuwe update als R* deze officieel heeft bevestigd, al denk ik persoonlijk wel dat er nog flink wat updates voor GTA:Online zullen komen. Het is immers nog geen jaar oud.

Eerst zullen denk ik de heists komen. Maar Danger_dog_guy_7 waar heb je dat gehoord/gezien of gelezen?

Link to comment
Delen op andere websites

Er word gesproken van een hipster update met 7 nieuwe voertuigen, 2 nieuwe wapens en nieuwe kleding,tattoo's en kapsels. Uiteraard allemaal in hipster style :)

Ik vind het altijd leuk dat je met 'nieuws' komt zonder er een goede bron bij te doen. Waar heb je dat dan gelezen?

Ontopic: Er komt pas een nieuwe update als R* deze officieel heeft bevestigd, al denk ik persoonlijk wel dat er nog flink wat updates voor GTA:Online zullen komen. Het is immers nog geen jaar oud.

Eerst zullen denk ik de heists komen. Maar Danger_dog_guy_7 waar heb je dat gehoord/gezien of gelezen?

youtube!
Link to comment
Delen op andere websites

Er word gesproken van een hipster update met 7 nieuwe voertuigen, 2 nieuwe wapens en nieuwe kleding,tattoo's en kapsels. Uiteraard allemaal in hipster style :)

Ik vind het altijd leuk dat je met 'nieuws' komt zonder er een goede bron bij te doen. Waar heb je dat dan gelezen?

Ontopic: Er komt pas een nieuwe update als R* deze officieel heeft bevestigd, al denk ik persoonlijk wel dat er nog flink wat updates voor GTA:Online zullen komen. Het is immers nog geen jaar oud.

ook al heb ik geen bron, heel youtube en internet staat er vol mee (als je het opzoekt natuurlijk :bier: )
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...