Niked Geplaatst: 17 juni 2014 Rapport Geplaatst: 17 juni 2014 Dat geloof ik graag, want internet en YouTube zijn natuurlijk de meest betrouwbare bronnen die er te vinden zijn... nu moet ik ff lachen want hij is vandaag uitgekomen, fail kai Fail geen hoofdletters Reageren
Together Geplaatst: 17 juni 2014 Rapport Geplaatst: 17 juni 2014 Dat geloof ik graag, want internet en YouTube zijn natuurlijk de meest betrouwbare bronnen die er te vinden zijn... Internet is meestal betrouwbaar hoor. Newswire van rockstar is betrouwbaar . Alleen YouTube is bijna nooit betrouwbaar, er zijn aldoor mensen die 5x dezelfde video online gooien en vragen om like's. Er zijn ook mensen met de titel ' GTA ONLINE NEW DLC'. Dan blijkt dat ze het denken en vragen weer om like's. Dit soort mensen zijn nooit te vertrouwen. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 17 juni 2014 Rapport Geplaatst: 17 juni 2014 (bewerkt) Het ging me niet zozeer om dat er mogelijk een update komt, het gaat me er vooral om dat jij (om welke reden dan ook) geen bron geeft. Hierom plaatste ik deze reactie. De eigenlijke faal vind ik dat je mijn opmerking niet snapt, maar hier sta ik ver boven Bewerkt: 17 juni 2014 door KaiSkillzz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.