philthechill Geplaatst: 11 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2014 Missie:Learning to Fly: Destroy Targets Cheaten: Toegestaan Versie: Versie 2 Overige: N.V.T. Alvast bedankt. GTASAsf1.b Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 11 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2014 Heb een vraagje voor je: Gebruikt je de raketten of het geweer? Als je het geweer gebruikt, is het namelijk makkelijker in verband met de auto aim Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Together Geplaatst: 11 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2014 (bewerkt) Ik zal het proberen maar het is niet zeker als het mij lukt hoor EDIT: Sorry het is mij niet gelukt. Ik ben niet zo gewend aan een muis en toetsenbord. Ben gewend aan een controller Bewerkt: 11 juni 2014 door GTA5BOY Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 11 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2014 Ik kan het nog blijkbaar. Goud gehaald. Het is trouwens wat makkelijker als je het binnen camera zicht gebruikt. Dan heb je een soort richtkruis zoals bij een Rocket Launcher. GTASAsf3.b Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts