monir Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Waarom loopt het bij die level '' Burning Desire"" vast als ik haar naar huis breng???? Ik heb die level 10 keer al gespeeld en hij loopt nog steeds vast Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Waarom open je er 2 topics over als ik vragen mag? (ook eentje in het hardware problemen topic) Het enige wat je kan doen is overnieuw beginnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Ja, dat komt door een bug, zeker een gedownloade, of gekopieerde, dus dan komt de bug meestal terug Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Het kan ook zijn als je de Riot cheat gebruikt hebt. Anders moet je SA eens opnieuw installeren. Hier is een topic met een gelijkaardig probleem. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.