Jump to content

ufo's in downtown los santos


jefjean

Recommended Posts

Als je GTA Online bedoelt, had laatst op YT gezien dat het een 'mod' was zullen we maar zeggen. Dat iemand op een hack-forum had uitgelegd dat 'ie z'n mod aan het uitproberen was of zo.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is dmv een real time edit tool via een gemodde Xbox of gejailbreakte PS3 in de game geïnjecteerd. Zodra jij in een sessie komt met zo'n modder zul je jij een soort infectie oplopen (in dit geval een ufo object) die pas verdwijnt wanneer je je console uitzet of naar het dashboard/homescreen gaat.

Omdat de wereld van GTA V slechts maar een keer wordt geladen in tegenstelling tot GTA IV bij elk potje, zal hij alle gebouwen inclusief jouw ufo meenemen naar de volgende sessie waardoor er steeds meer mensen geïnfecteerd worden. Dit probleem valt alleen op te lossen als R* de servers sluit voor 2 uur, hierdoor zal iedereen gekickt worden en zal de infectie verdwijnen omdat niemand hem meer in het geheugen heeft (muv de modders).

Link to comment
Delen op andere websites

Met de nieuwe patch is er inderdaad een exploit vrijgekomen waardoor het eenvoudig is externe objecten in de wereld te plaatsen. Je zit hier in het San Andreas Multiplayer Forum, de volgende keer moet je naar GTA: Online als je meer problemen hebt ;) Hopelijk is het ondertussen verholpen.

Link to comment
Delen op andere websites

je kan ook in die ufo vliegen die je daar vind

Ik en een vriend probeerden die te zoeken, maar helaas niks gevonden.

Terwijl we toch alles goed deden.. :?

EDIT: Of het was een andere UFO :7

Bewerkt: door Votair
Link to comment
Delen op andere websites

Ja was idd in online maar ik kwam er pas achter toen ik in de creator ging daarna in een privesessie was ik er heen gereden ze zijn nu weer weg gelukkig maar was wel raar om te zien.

Link to comment
Delen op andere websites

je kan ook in die ufo vliegen die je daar vind

Ik en een vriend probeerden die te zoeken, maar helaas niks gevonden.

Terwijl we toch alles goed deden.. :?

EDIT: Of het was een andere UFO :7

er is 1 ufo met een jet ofzo
Link to comment
Delen op andere websites

ik zat gisteren in een race waarbij er een speler er uit zag als de alien onder het ijs in north yankton

dit was de 2e keer dat ik het zag, de 1e keer was er 1 die ook onkwetsbaar was in free mode...

Link to comment
Delen op andere websites

je kan ook in die ufo vliegen die je daar vind

Ik en een vriend probeerden die te zoeken, maar helaas niks gevonden.

Terwijl we toch alles goed deden.. :?

EDIT: Of het was een andere UFO :7

er is 1 ufo met een jet ofzo

Volgensmij was die het, ja!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...