Jump to content

gta loopt vast tijdens opstarten


glennfr12

Recommended Posts

Hallo .

Sinds een maand of 2 heb ik problemen met mijn gta 5.

Elke keer als ik dit spel wil opstarten loopt hij vast in het laadscherm, ik kan hier geen keuze maken tussen online of storymode en na 3 min stopt ook het laad icoontje met draaien,

Ik heb al van alles geprobeerd, nieuwe cd, dns 8.8.8.8 8.8.4.4 , spel verwijderd en opnieuw erop gezet, socialclub disconnecte, ps3 formateren enz enz, niets heeft mij geholpen het spel weer aan de praat te krijgen.

Dus nu vraag ik jullie hulp en ik hoop dat jullie iets weten.

heb een ps3 fat en ben verbonden met de kabel.

Glennfr12

Link to comment
Delen op andere websites

Updates verwijderen lijkt mij ook de beste oplossing, indien je dat nog niet gedaan hebt. Als dat ook niet werkt, zou je eens GTA V moeten starten zonder dat je online bent op PSN, en pas online gaan als echt alles geladen is. Dat werkte voor mij althans. Ik weet niet zeker of je precies hetzelfde probleem hebt als ik destijds had.

Link to comment
Delen op andere websites

^

Lijkt me niet, aangezien die zegt dat die een 'nieuwe cd' heeft. Ik zou je graag willen helpen maar ikzelf heb hier ook niet zo heel erg veel verstand van, ik hoop dat je probleem z.s.m. wordt opgelost!

Bewerkt: door JustHano
Link to comment
Delen op andere websites

bedankt voor de reacties, updates heb ik inderdaad al allemaal verwijderd en dat was ook zonder succes, ik kan hem ook niet starten in story mode want hij loopt tijdens het laden al vast, mijn disc doet het wel normaal op een andere playstation, en een disc die het op andere ps3 wel doet doet het bij mij niet, ik heb ook verder geen problemen met andere spellen op mij ps3

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...