ERRWINS Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Geplaatst: 12 juni 2014 (bewerkt) Beste forumleden, Wanneer er een nieuwe trailer/filmpje van Rockstar uitkomt, komen er natuurlijk ook screencaps, zo ook van de next-gen trailer. Ik ben zo vrij geweest om deze even te inspecteren en hier zijn mijn 'ontdekkingen': (Corrigeer me als ik het verkeerd heb) Vossen? Nieuwe helikopter? Eend/gans? Een Yeti? Of iets anders? Er is iets vaags bij de rotsen. Gedetailleerder interieur van auto's. De meters bewegen ook mee De politie auto rijdt onder een brug door met daklozen. Gaat de politie op de next-gen wel op patrouille? Overige ontdekkingen: Gras is nu van (veel) hogere kwaliteit Nieuwe soort haaien: Hamerhaai Er komt nu daadwerkelijk rook uit de schoorstenen Belichting is meer aanwezig Lichaam details zijn nu veel beter Er is meer verkeer op de weg. Kans of files is nu groter Nachtschaduwen Katten zijn nu ook te vinden Draw distance is nu veel verder Heb jij iets ontdekt in de next-gen GTA V? Post het hier Klik hier voor alle screencaps! Bewerkt: 30 november 2014 door ERRWINS Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Geplaatst: 12 juni 2014 Hartstikke mooi allemaal. Dit laat echt zien dat GTA V voor de PS4/Xbox One een hele verbetering is t.o.v. de ps3 en xbox360! Reageren
kelwin Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Geplaatst: 12 juni 2014 Dat is hetgene wat mij het meest nog opviel; het gedetailleerde interieur van de auto's. Zelfs de meters op het dashboard werken (blijkbaar en hoop ik). Wat een klein detail is maar wat volgens mij wel veel mensen wilden. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Geplaatst: 12 juni 2014 Mooi topic hoor! Zal de hoofdpost blijven geupdate worden? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 12 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2014 Dat is wel mijn intentie Reageren
TekaLoca Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Geplaatst: 12 juni 2014 Mooi mooi mooi! Ik ga hoogstwaarschijnlijk een Xbox One kopen als die uitkomt dus ik hoop dat ik hier ook een paar ontdekkingen zal kunnen neerplanten Reageren
JustHano Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Geplaatst: 12 juni 2014 Mooi topic inderdaad (en netjes ontdekt!)! Wat je wel niet allemaal uit maar één trailer kan halen, ben benieuwd naar de volgende screens/trailers! Great work Rockstar, keep up the good work! Reageren
ERRWINS Geplaatst: 12 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2014 Mooi mooi mooi! Ik ga hoogstwaarschijnlijk een Xbox One kopen als die uitkomt dus ik hoop dat ik hier ook een paar ontdekkingen zal kunnen neerplanten Graag, ik ben benieuwd Reageren
brenth_bjj Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Geplaatst: 12 juni 2014 (bewerkt) de kilometerteller in de wagens beweegt nu ook mee Bewerkt: 12 juni 2014 door Joriz Reageren
ERRWINS Geplaatst: 12 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2014 (bewerkt) de kilometerteller in de wagens beweegt nu ook mee Dat valt onder gedetailleerd interieur Wel even aangepast Bewerkt: 12 juni 2014 door ERRWINS Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 13 juni 2014 Rapport Geplaatst: 13 juni 2014 Zeker mooi Maar ik ga geen supersnelle computer aanschaffen of een Xbox One/Playstation4 voor verbeterde details. Ben blij met de gta V die ik nu heb op me 360. Reageren
Pangea Geplaatst: 13 juni 2014 Rapport Geplaatst: 13 juni 2014 Ben benieuwd of je dan ook een soort First-Person-View hebt voor als je in de auto zit, zodat je de meters ook echt kan zien.. Reageren
kelwin Geplaatst: 13 juni 2014 Rapport Geplaatst: 13 juni 2014 Ben benieuwd of je dan ook een soort First-Person-View hebt voor als je in de auto zit, zodat je de meters ook echt kan zien.. Ik neem aan van wel..anders zouden de meters (vrijwel?) nutteloos zijn. Reageren
Nissan Geplaatst: 13 juni 2014 Rapport Geplaatst: 13 juni 2014 Het zou wellicht handig zijn als de zaken in de screenshots gehighlight worden met een omranding. Het plaatje waar de kat bijvoorbeeld inzit, daar is de kat bijna niet te zien. Reageren
kelwin Geplaatst: 13 juni 2014 Rapport Geplaatst: 13 juni 2014 Het zou wellicht handig zijn als de zaken in de screenshots gehighlight worden met een omranding. Het plaatje waar de kat bijvoorbeeld inzit, daar is de kat bijna niet te zien. idd...dat viel mij ook al op. Graag dingen highlighten dus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.