Dipsie8 Geplaatst: 13 juni 2014 Rapport Geplaatst: 13 juni 2014 (bewerkt) erm, waar IS die kat? Oh lama, ik heb hem al gezien op de schutting linksboven. Zwarte kat. Mooie ontdekkingen, overigens! Bewerkt: 13 juni 2014 door Dipsie8 Reageren
ERRWINS Geplaatst: 13 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2014 Omlijningen geplaatst waar nodig. Bedankt voor het attenderen Reageren
brenth_bjj Geplaatst: 13 juni 2014 Rapport Geplaatst: 13 juni 2014 de kilometerteller in de wagens beweegt nu ook mee Dat valt onder gedetailleerd interieur Wel even aangepast ahh ok wist ik niet maar vond het wel iets speciaals dus wou het even meegeven ook bedankt om het erbij te zetten Reageren
ERRWINS Geplaatst: 24 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2014 Een kleine opfrissing: Reageren
ERRWINS Geplaatst: 4 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2014 Mag ik dit een kleine bump geven? Vast wel! Zouden leden die GTA V voor de next-gen (last-gen) gaan aanschaffen, hier hun nieuwe bevindingen willen posten? Ik ben zéér benieuwd wat er nu allemaal is veranderd en welke details nu nóg beter zijn. Alvast bedankt! Reageren
KoningJesper Geplaatst: 4 november 2014 Rapport Geplaatst: 4 november 2014 Goed ontdekt! Maar die van de heli doet t niet en die vind ik t interesants! Reageren
ERRWINS Geplaatst: 4 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2014 Abload.de ligt eruit denk ik, mijn signature begon ook al kuren te vertonen. Ik zal alles even updaten! Reageren
KoningJesper Geplaatst: 4 november 2014 Rapport Geplaatst: 4 november 2014 Ah ziet er nice! Lijkt op een hunter vind ik! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 4 november 2014 Rapport Geplaatst: 4 november 2014 Ik zou denken dat het een Luxor is, maar evengoed een Annihilator. Niet uit te sluiten dat het een nieuwe helikopter is, maar zie weinig onderscheid met de bestaande. En ik ga sowieso alles nog wat doorgaan. Reageren
Dotz Geplaatst: 5 november 2014 Rapport Geplaatst: 5 november 2014 Abload.de ligt eruit denk ik, mijn signature begon ook al kuren te vertonen. Ik zal alles even updaten! lrin Kleine tip: je kan dergelijke afbeeldingen ook op GTAGames.nl uploaden :3 Ah ziet er nice! Lijkt op een hunter vind ik! Ik zou denken dat het een Luxor is, maar evengoed een Annihilator. Niet uit te sluiten dat het een nieuwe helikopter is, maar zie weinig onderscheid met de bestaande. En ik ga sowieso alles nog wat doorgaan. Ik dacht eerder aan een Escape, die zal vast en zeker zijn rentree maken in de HD-versie van V! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.