ERRWINS Geplaatst: 17 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2014 Ja hoor, ik zet je erbij Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 17 juni 2014 Rapport Geplaatst: 17 juni 2014 Was leuk, alleen jammer dat ik vroegtijdig moest vertrekken, was namelijk hartstikke leuk! Hier nog een foto: Reageren
ERRWINS Geplaatst: 17 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2014 Ik vond het ook geslaagd alleen kwamen we bij missie 10/16 mensen te kort, helaas Maar ik denk er wel over na om vaker een vette playlist te maken Reageren
DDT Dorus Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 (bewerkt) was vermakelijk! jammer dat er maar 1 race was in de playlist, komt vast goed volgende keer hopelijk mag ik dan weer meedoen! zijn er trouwens nog meer foto's gemaakt? Bewerkt: 18 juni 2014 door DDT Dorus Reageren
ERRWINS Geplaatst: 18 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 Ik had er 4 in gezet maar ze stonden vreemd genoeg op het eind. Rockstar sorteert blijkbaar automatisch. Reageren
Joriz Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 Ondanks dat we maar met een stuk of 9 mensen waren was het echt gezellig om te doen. Jammer dat R* jobs automatisch terug sorteert op soort, hopelijk veranderen ze dat in de toekomst. Leuke foto KaiSkillzz Reageren
ERRWINS Geplaatst: 18 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 Ondanks dat we maar met een stuk of 9 mensen waren was het echt gezellig om te doen. Jammer dat R* jobs automatisch terug sorteert op soort, hopelijk veranderen ze dat in de toekomst. Leuke foto KaiSkillzz Inderdaad, dit veranderd wel het speel plezier. Vooral als je op het eind 1 speler mist Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.