Twedeldie Geplaatst: 13 juni 2014 Rapport Geplaatst: 13 juni 2014 (bewerkt) In dit topic kun je discussiëren of je pronostiek geven over voetbalmatchen. Dit topic gaat niet alleen over het WK 2014, maar ook over andere matchen (Bv. Zulte-Waregem vs. Club Brugge). Er gelden natuurlijk enkele regeltjes. Alle forumregels Niet dubbelposten Je mag natuurlijk reageren op andere pronostieken. Ik ga ook nog even een pronostiek plaatsen, namelijk de eerste WK-match van Nederland tegen Spanje. Ik denk dat het 2-1 wordt voor Spanje. Discussiëren maar (of pronostiek geven)! Bewerkt: 13 juni 2014 door Twedeldie
NicolaB Geplaatst: 13 juni 2014 Rapport Geplaatst: 13 juni 2014 (bewerkt) pronostieken Ik ben alleen niet zo'n goede in het inschalen van voetbalkansen en punten. Omdat het zo veel mogelijke variabelen bevat. Het enige wat ik kan zeggen is dat een score hoger dan 5 aan een zijde vrij klein is. alles wat ik ertussen doe is des te meer losse-vinger-werk Bewerkt: 13 juni 2014 door NicolaB
Thundercover Geplaatst: 13 juni 2014 Rapport Geplaatst: 13 juni 2014 Volgens mij hebben we al meer dan genoeg topics om voorspellingen en discussies over voetbalwedstrijden in verschillende competities met elkaar te delen.
Recommended Posts