Jump to content

Freefall

NWABOY

Recommended Posts

Ik zie dat heel veel mensen moeite hebben met deze missie, o.a myself. Dus hierbij wil ik vragen of mensen die deze missie wel kunnen, of ze de misise voor ons willen doen???

Ik wil echt verder gaam met GTA San Andreas maar ik kom niet verder door die *** vlieg missie's!!!, freefall en die airstrip missie's. Dus voor de zoveelste keer AUB wil iemand die voor me doen???!!!!

Hier is de link van me savegame:

http://rapidshare.de/files/3233672/GTASAsf1.b.html

Delen op andere websites

Heb toevallig net deze missie gedaan.

Ik stel voor dat je het toch zelf doet. Dit is nou eens een missie waar ik gelijk doorhad wat de truuk is.

Vlieg de gele marker tegemoet, maar doe het dusdanig dat de marker altijd een beetje wat naar links blijft. Vlieg ook wat hoger dan het doel. Omdat je maar een heel klein beetje sneller bent dan het andere vliegtuig moet je gebruik maken van het hoogte voordeel. Door omlaag te duiken win je snelheid.

Dus.. zodra het vliegtuig in beeld komt, direkt draaien en omlaag. Je komt zo vlak achter het vliegtuig, en je kunt wat snelheid opbouwen. Als je dit een beetje goed timed is het prima te doen.

Een achterstand maak je niet meer goed (maar daar was je al achter!)

succes.

Delen op andere websites

Heb toevallig net deze missie gedaan.

Ik stel voor dat je het toch zelf doet. Dit is nou eens een missie waar ik gelijk doorhad wat de truuk is.

Vlieg de gele marker tegemoet, maar doe het dusdanig dat de marker altijd een beetje wat naar links blijft. Vlieg ook wat hoger dan het doel. Omdat je maar een heel klein beetje sneller bent dan het andere vliegtuig moet je gebruik maken van het hoogte voordeel. Door omlaag te duiken win je snelheid.

Dus.. zodra het vliegtuig in beeld komt, direkt draaien en omlaag. Je komt zo vlak achter het vliegtuig, en je kunt wat snelheid opbouwen. Als je dit een beetje goed timed is het prima te doen.

Een achterstand maak je niet meer goed (maar daar was je al achter!)

succes.

he, ik doe precies wat je zegt, maar als ik te hoog vlieg zie ik die vliegtuig helemaal onder me, en al ik dan ga zakken, ga ik teveel naar beneden en kan ik die vliegtuig niet meer in balans houden.

En dat om keeren gaat ook zo moeizaam, ik druk Q of E maar dan gaat het maar een klein beetje naar links of rechts.

Wil jij AUB, PLEASEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE die missie voor me doen, dan ben ik daarvan af en kan ik verder gaan.

hier is de link naar me savegame:

http://rapidshare.de/files/3260290/GTASAsf1.b.html

Delen op andere websites

he thx, maar ik ben nu bij die missie van Saint Mark Basto ofzoiets, waar je naar Libertycity moet gaan, daaro aangekomen kill ik al die gozers en alles gaat goed, maar dan ben ik weer in Las Venturas en dan moet ik me vliegtuig landen,

maar dat lukt niet ik land te hard waardoor ik dood ga of ik ga verder de landingsbaan en blijf maar cirkels draaien.

Heeft iemand tips voor mij, ik heb al gekeken bij de walkthrough maar daar stond niets erin.

Delen op andere websites

@NWABOY: (Geplaatst op 23 Jul 2005, 02:24:25.)

Heeft iemand tips voor mij, ik heb al gekeken bij de walkthrough maar daar stond niets erin.

Voordat je gaat landen moet je alvast een beetje gaan remmen.

Zorg ook dat je landingsgestel naar beneden is want daar verminder je ook vaart mee.

Edit: @NWABOY: Mooi zo! :)

Delen op andere websites

@NWABOY: (Geplaatst op 23 Jul 2005, 02:24:25.)

Voordat je gaat landen moet je alvast een beetje gaan remmen.

Zorg ook dat je landingsgestel naar beneden is want daar verminder je ook vaart mee.

ai thx man die missie is gelukt, ik was gewoon vergeten dat je die wielen eruit moest halen.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...