DarkViper_Brian Geplaatst: 14 juni 2014 Rapport Geplaatst: 14 juni 2014 Hallo mensen ik weet niet meer waar de Penumbra staat (weet niet hoe je dat spelt) en die wil ik graag in SP ik zag hem eerst veel bij de Los santos custom vlakbij micheals huis maar nu niet meer MVG Brian Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 14 juni 2014 Rapport Geplaatst: 14 juni 2014 2 topics aanmaken helpt je vast verder! Ik zou eens rondkijken in Davis, Strawberry en Mirror Park. Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 14 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2014 Had er 1 aangemaakt Oke bedankt voor de tips Reageren
JustHano Geplaatst: 14 juni 2014 Rapport Geplaatst: 14 juni 2014 Misschien in de SP niet, nee Reageren
Joriz Geplaatst: 14 juni 2014 Rapport Geplaatst: 14 juni 2014 Mochten meer mensen zich afvragen wat een Penumbra is. Het is een auto in GTA5. Waar je hem kan vinden weet ik helaas niet. Meestal als ik naar auto's op zoek ga kan ik ze nooit vinden en als ik hem eenmaal heb rijden er vele rond Reageren
ERRWINS Geplaatst: 14 juni 2014 Rapport Geplaatst: 14 juni 2014 Meestal als ik naar auto's op zoek ga kan ik ze nooit vinden en als ik hem eenmaal heb rijden er vele rond Dat is het typische GTA effect. Het meest frustrerende moment wanneer dit gebeurt, is bij Sunshine Auto's in GTA Vice City. On topic: De auto rijdt overigens veel rond in de wat minder dure wijken. Ook rondom de docks moet ie zeker te vinden zijn Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 14 juni 2014 Rapport Geplaatst: 14 juni 2014 Ik kom de Penumbra best vaak in deze gebieden tegen. Je hebt naar wat ik weet een verhoogde kans in een Bollokan Prairie om hem te vinden. Daarnaast spant er hier best vaak een Penumbra bij mij. Hopelijk helpt het. Reageren
madviper Geplaatst: 14 juni 2014 Rapport Geplaatst: 14 juni 2014 Misschien kan je hier iets mee: http://gta.wikia.com/Penumbra? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.