Jump to content

Pegasus

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Eerste track van ons doe-het-zelf albumpje!

Comments,rates&cookies please. En jullie mening, natuurlijk :D! Bewerkt: door Puma
Geplaatst:

Lekker stukje muziek. Goed dat het iets unieks heeft, het heeft een eigen geluid. Ga zo door!

Geplaatst: (bewerkt)

In het begin kon ik echt totaal geen ritme vinden, maar uiteindelijk kon ik er toch wel achter komen. Spelen jullie de gitaar helemaal zelf, of doen jullie dat met de computer? Echt respect voor jullie dat jullie zo een goede track kunnen maken. :)

EDIT:

Ik kom net deze tegen. Deze vind ik helemaal mooi gemaakt. Wat speel jij eigenlijk?

Bewerkt: door supergtagamer
Geplaatst:

In het begin kon ik echt totaal geen ritme vinden, maar uiteindelijk kon ik er toch wel achter komen. Spelen jullie de gitaar helemaal zelf, of doen jullie dat met de computer? Echt respect voor jullie dat jullie zo een goede track kunnen maken. :)

EDIT:

Ik kom net deze tegen. Deze vind ik helemaal mooi gemaakt. Wat speel jij eigenlijk?

Jup, alles zelf ingespeeld, opgenomen, gemixt en dergelijke. Ik gebruik een programma genaamd 'Reaper'. Hoewel ik ook gitaar speel, speel ik in de band basgitaar. Dat andere nummer ("To survive another day") komt over een tijdje uit :)!

Geplaatst:

Haha, tof! Het begin deed me wat denken aan Rush. :puh: Gave muziek, valt zo op het eerste gezicht weinig op aan te merken. Ga zo door, ik ben benieuwd naar de rest van jullie materiaal. ^^

Geplaatst:

EDIT:

Jup, alles zelf ingespeeld, opgenomen, gemixt en dergelijke. Ik gebruik een programma genaamd 'Reaper'. Hoewel ik ook gitaar speel, speel ik in de band basgitaar. Dat andere nummer ("To survive another day") komt over een tijdje uit :)!

Ik ben benieuwd. :tu:

• 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...