Puma Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Geplaatst: 15 juni 2014 (bewerkt) Eerste track van ons doe-het-zelf albumpje!Comments,rates&cookies please. En jullie mening, natuurlijk ! Bewerkt: 15 juni 2014 door Puma Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Geplaatst: 15 juni 2014 Lekker stukje muziek. Goed dat het iets unieks heeft, het heeft een eigen geluid. Ga zo door! Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Geplaatst: 15 juni 2014 (bewerkt) In het begin kon ik echt totaal geen ritme vinden, maar uiteindelijk kon ik er toch wel achter komen. Spelen jullie de gitaar helemaal zelf, of doen jullie dat met de computer? Echt respect voor jullie dat jullie zo een goede track kunnen maken. EDIT: Ik kom net deze tegen. Deze vind ik helemaal mooi gemaakt. Wat speel jij eigenlijk? Bewerkt: 15 juni 2014 door supergtagamer Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Geplaatst: 15 juni 2014 Ik vind het een leuk nummertje, mooi gedaan! Reageren
Puma Geplaatst: 22 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2014 In het begin kon ik echt totaal geen ritme vinden, maar uiteindelijk kon ik er toch wel achter komen. Spelen jullie de gitaar helemaal zelf, of doen jullie dat met de computer? Echt respect voor jullie dat jullie zo een goede track kunnen maken. EDIT: Ik kom net deze tegen. Deze vind ik helemaal mooi gemaakt. Wat speel jij eigenlijk? Jup, alles zelf ingespeeld, opgenomen, gemixt en dergelijke. Ik gebruik een programma genaamd 'Reaper'. Hoewel ik ook gitaar speel, speel ik in de band basgitaar. Dat andere nummer ("To survive another day") komt over een tijdje uit ! Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 23 juni 2014 Rapport Geplaatst: 23 juni 2014 Haha, tof! Het begin deed me wat denken aan Rush. Gave muziek, valt zo op het eerste gezicht weinig op aan te merken. Ga zo door, ik ben benieuwd naar de rest van jullie materiaal. ^^ Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 24 juni 2014 Rapport Geplaatst: 24 juni 2014 In het begin kon ik echt totaal geen ritme vinden, maar uiteindelijk kon ik er toch wel achter komen. Spelen jullie de gitaar helemaal zelf, of doen jullie dat met de computer? Echt respect voor jullie dat jullie zo een goede track kunnen maken. EDIT: Ik kom net deze tegen. Deze vind ik helemaal mooi gemaakt. Wat speel jij eigenlijk? Jup, alles zelf ingespeeld, opgenomen, gemixt en dergelijke. Ik gebruik een programma genaamd 'Reaper'. Hoewel ik ook gitaar speel, speel ik in de band basgitaar. Dat andere nummer ("To survive another day") komt over een tijdje uit ! Ik ben benieuwd. Reageren
Puma Geplaatst: 18 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2014 Hier in ieder geval een funkrockdeuntje van mezelf Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 18 juli 2014 Rapport Geplaatst: 18 juli 2014 Klinkt heel goed. Knap hoe je dat in elkaar gezet hebt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.