Jump to content

[OV] Sans Soleil - Discussietopic


thebig

Recommended Posts

Natuurlijk kan het wel handig zijn om een deel van je denkpiste te delen met andere, zodat je niet alles prijsgeeft, maar toch iets nieuws bijleert. Het is trouwens uiteindelijk iedereen die erbij baat het wachtwoord te kraken: we moeten de zomer redden! Dat is eigenlijk de ware prijs, die muismat, pen en stickers zijn maar een bijkomstigheid.

Precies wil wil er nou gtagames dingen :? . Overigens ben ik nog steeds omkoopbaar voor als je de code wilt weten.

ik wel ik wil de code weten wat wil je hebben ?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Niked

    13

  • thebig

    12

  • ERRWINS

    11

  • Thundercover

    10

Goed, mijn paar hersenspinsels tot nu toe... nog niet heel veel tijd gehad om naar de kalender te kijken, dat komt nog.

Plaatje 1 heeft planeten, plaatje 2 sterren, dat kon wel 's iets met een thema te maken hebben. Tip 3 is een groene gloeilamp, een graslamp, groen licht, lichtgroen. Tip 4 is Phoebe Buffay / Lisa Kudrow / Ursula Buffay. Tip 5 is de Akropolis te Athene. Wellicht moeten we iets met Griekse letters...

Tip 1 en 2 kunnen wellicht ook doelen op het aantal tekens in de code, respectievelijk 8 ('planeten') en 6 (sterren).

Link to comment
Delen op andere websites

Maar was het nou en woord of was het gwn 43hjds4 code. En hoofdletters/interpunctie? Staat zeker in de tips?

Dingen als interpunctie, hoofdletters, speciale tekens ga je uit de tips moeten afleiden. Het is trouwens niet zomaar een willekeurige tekencombinatie, het vormt echt wel iets.

Zo zo, Nandro is de eerste die in zijn kaarten laat kijken. Kan iemand hier iets mee?

Link to comment
Delen op andere websites

Een helikopter, die vliegt, de Olympische ringen, wat opnieuw Grieks is... of de ringen van een planeet, Saturnus? Griekse legendes als Helios, Icarus, Daedalus of het mythische wezen Pegasus, die allen met vliegen te maken hebben?

Ik vrees dat ik meer tips nodig heb :puh:

Kom op mensen, wie deelt ook z'n theorieën? Alleen samen komen we er uit!

Link to comment
Delen op andere websites

Een helikopter, die vliegt, de Olympische ringen, wat opnieuw Grieks is... of de ringen van een planeet, Saturnus? Griekse legendes als Helios, Icarus, Daedalus of het mythische wezen Pegasus, die allen met vliegen te maken hebben?

Ik vrees dat ik meer tips nodig heb Kom op mensen, wie deelt ook z'n theorieën? Alleen samen komen we er uit!

Ziet er niet naar uit dat er veel animo is om de zomer te redden... :7 zie het gelijk aan het weer buiten :(

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er niet naar uit dat er veel animo is om de zomer te redden... emo.gif zie het gelijk aan het weer buiten boos.gif

Help dan, je zal meteen het verschil zien!

Ik heb al oneindig dingen geprobeerd alleen vermoed ik dat we te moeilijk denken :puh:

Het lijkt erop dat Nandro de enige is die denkt. Als je niet wilt posten welke denkpistes je denkt dat correct zijn, moet je misschien eens posten welke dingen incorrect zijn ;)

Link to comment
Delen op andere websites

We zijn al over de helft van de tijd. Hopelijk lukt het nog voor 1 juli, anders zijn we de zomer voor altijd kwijt :(

Al een lijstje gemaakt, Erwin? Of heb je opeens een ingeving gekregen na de nieuwste tip?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...