Niked Geplaatst: 19 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2014 Natuurlijk kan het wel handig zijn om een deel van je denkpiste te delen met andere, zodat je niet alles prijsgeeft, maar toch iets nieuws bijleert. Het is trouwens uiteindelijk iedereen die erbij baat het wachtwoord te kraken: we moeten de zomer redden! Dat is eigenlijk de ware prijs, die muismat, pen en stickers zijn maar een bijkomstigheid. Precies wil wil er nou gtagames dingen . Overigens ben ik nog steeds omkoopbaar voor als je de code wilt weten. ik wel ik wil de code weten wat wil je hebben ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 19 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2014 Tip 12 lijkt op de Duitse vlag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 19 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2014 Ik gok daarbij eerder op een zonsopgang of zonsondergang. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 20 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2014 Binnen een paar dagen weten jullie 't. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 20 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2014 Misschien raken jullie verder door naar de tips te kijken die wél zichtbaar zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 20 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2014 Maar was het nou en woord of was het gwn 43hjds4 code. En hoofdletters/interpunctie? Staat zeker in de tips? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 20 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2014 Goed, mijn paar hersenspinsels tot nu toe... nog niet heel veel tijd gehad om naar de kalender te kijken, dat komt nog. Plaatje 1 heeft planeten, plaatje 2 sterren, dat kon wel 's iets met een thema te maken hebben. Tip 3 is een groene gloeilamp, een graslamp, groen licht, lichtgroen. Tip 4 is Phoebe Buffay / Lisa Kudrow / Ursula Buffay. Tip 5 is de Akropolis te Athene. Wellicht moeten we iets met Griekse letters... Tip 1 en 2 kunnen wellicht ook doelen op het aantal tekens in de code, respectievelijk 8 ('planeten') en 6 (sterren). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 20 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2014 Maar was het nou en woord of was het gwn 43hjds4 code. En hoofdletters/interpunctie? Staat zeker in de tips? Dingen als interpunctie, hoofdletters, speciale tekens ga je uit de tips moeten afleiden. Het is trouwens niet zomaar een willekeurige tekencombinatie, het vormt echt wel iets. Zo zo, Nandro is de eerste die in zijn kaarten laat kijken. Kan iemand hier iets mee? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2014 Een helikopter, die vliegt, de Olympische ringen, wat opnieuw Grieks is... of de ringen van een planeet, Saturnus? Griekse legendes als Helios, Icarus, Daedalus of het mythische wezen Pegasus, die allen met vliegen te maken hebben? Ik vrees dat ik meer tips nodig heb Kom op mensen, wie deelt ook z'n theorieën? Alleen samen komen we er uit! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2014 Een helikopter, die vliegt, de Olympische ringen, wat opnieuw Grieks is... of de ringen van een planeet, Saturnus? Griekse legendes als Helios, Icarus, Daedalus of het mythische wezen Pegasus, die allen met vliegen te maken hebben? Ik vrees dat ik meer tips nodig heb Kom op mensen, wie deelt ook z'n theorieën? Alleen samen komen we er uit! Ziet er niet naar uit dat er veel animo is om de zomer te redden... zie het gelijk aan het weer buiten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2014 Ik heb al oneindig dingen geprobeerd alleen vermoed ik dat we te moeilijk denken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 22 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2014 Ziet er niet naar uit dat er veel animo is om de zomer te redden... zie het gelijk aan het weer buiten Help dan, je zal meteen het verschil zien! Ik heb al oneindig dingen geprobeerd alleen vermoed ik dat we te moeilijk denken Het lijkt erop dat Nandro de enige is die denkt. Als je niet wilt posten welke denkpistes je denkt dat correct zijn, moet je misschien eens posten welke dingen incorrect zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2014 Ik zal vanavond even een lijst maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 22 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2014 We zijn al over de helft van de tijd. Hopelijk lukt het nog voor 1 juli, anders zijn we de zomer voor altijd kwijt Al een lijstje gemaakt, Erwin? Of heb je opeens een ingeving gekregen na de nieuwste tip? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2014 Ik ben een beetje druk geweest en ben dus het lijstje compleet vergeten :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.