Niked Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2014 (bewerkt) Europa ? Olympische spelen ? je maakt het niet makkelijk hoor Deze woorden zijn het zeker niet: België Nederland BelgiumRedDevils Brazilië Milieu besparing zon warmte Ik update deze lijst als ik nog wt onzin woordjes heb geprobeerd Bewerkt: 22 juni 2014 door skullz-000 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2014 Europa ? Olympische spelen ? je maakt het niet makkelijk hoor De geweldige prijzen krijg je ook niet zomaar Je moet er natuurlijk wel even voor zweten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2014 Ik heb wel telkens het idee dat ik dichtbij ben maar die gloeilamp verward me Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2014 Het is niet zomaar een kaart van Europa. Volgens mij is er een onderscheid in de Euro-landen en de overige EU-lidstaten. Ik denk overigens dat de schrijfwijze niet heel moeilijk moet zijn, want in vergelijking met andere dergelijke contests zijn er in totaal vrij weinig tips. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2014 Terugkomende kleuren valt me ook op en de vormen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2014 (bewerkt) Volgens mij zijn de kleuren gewoon toeval Geel zie je vaak als een deel van Europa gekleurd staat Yahoo ? daar worden we ook niet echt snucherter van ? Bewerkt: 23 juni 2014 door skullz-000 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2014 Een helikopter, die vliegt, de Olympische ringen, wat opnieuw Grieks is... of de ringen van een planeet, Saturnus? Griekse legendes als Helios, Icarus, Daedalus of het mythische wezen Pegasus, die allen met vliegen te maken hebben? Ik vrees dat ik meer tips nodig heb Kom op mensen, wie deelt ook z'n theorieën? Alleen samen komen we er uit! Ik heb wat tijd over, dus ik zal je helpen met wat ik heb gevonden. Ik denk dat je goed zit met een Grieks thema. Naast enkele tips naar Griekenland zijn er tips die verwijzen naar Phoebe (maan van Saturnus), of Phoibe (persoon in Griekse oudheid), en Europa (maan van Jupiter en persoon in Griekse oudheid). Yahoo staat voor "Yet Another Hierarchical Officious Oracle" en een orakel komt enkele malen voor in de Griekse mythologie. Ik weet niet hoe je dat kan koppelen aan tips twee, drie en zes, maar misschien iemand anders wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2014 Misschien wat ver gezocht maar de sterren van afbeelding 2 kunnen verwijzen naar de EU sterren, lidmaatschap van de EU: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2014 Ach met de volgende tip worden we wel wat wijzer denk ik Ikzelf denk aan iest van goden Ik ben niet zo goed in geschiedenis maar ik weet bijna zeker dat het iets met grieken te maken heeft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2014 Een helikopter, die vliegt, de Olympische ringen, wat opnieuw Grieks is... of de ringen van een planeet, Saturnus? Griekse legendes als Helios, Icarus, Daedalus of het mythische wezen Pegasus, die allen met vliegen te maken hebben? Ik vrees dat ik meer tips nodig heb Kom op mensen, wie deelt ook z'n theorieën? Alleen samen komen we er uit! Ik heb wat tijd over, dus ik zal je helpen met wat ik heb gevonden. Ik denk dat je goed zit met een Grieks thema. Naast enkele tips naar Griekenland zijn er tips die verwijzen naar Phoebe (maan van Saturnus), of Phoibe (persoon in Griekse oudheid), en Europa (maan van Jupiter en persoon in Griekse oudheid). Yahoo staat voor "Yet Another Hierarchical Officious Oracle" en een orakel komt enkele malen voor in de Griekse mythologie. Ik weet niet hoe je dat kan koppelen aan tips twee, drie en zes, maar misschien iemand anders wel. Met Grieks zitten we dan waarschijnlijk in de goede richting... en met het heelal dan ook. Manen, sterren, nu 'Galaxy'... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2014 Europa is ook een godin bij de grieken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2014 Een ballon gevuld met helium... Helios? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2014 Ik zie ook de terugkeer van de kleur blauw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2014 Een ballon gevuld met helium... Helios? Gezien de laatste twee hints lijkt mij dit vrij logisch. Iemand die ziet hoe we dit moeten schrijven? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2014 Helios is de zonnengod. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.