thebig Geplaatst: 28 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2014 Nog slechts een tip te gaan, daarna zouden we het toch echt moeten weten. Niemand die een idee heeft? Ik zou toch echt graag wat zon willen hebben deze zomer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2014 Maak de tip wat gemakkelijker dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 28 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2014 Ik heb het wachtwoord of de tips niet gemaakt, daarvoor moet je toch echt naar die vergeetachtige ingenieurs bij ESA kijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2014 Thebig Hoofdingenieur ESA Momenteel als de zon verdwijnt ben je ontslagen ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 28 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2014 De zon verdwijnt niet, maar verschuilt zich jaarlijks twee maanden achter Sonis FAE10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2014 1. zonnestelsel > zon 2. zes sterren > zes tekens 3. duurzaam (?) > geld > € 4. Phoebe > Phoibe > Griekse mythologie 5. Akropolis > Griekse mythologie 6+7. heli+os > helios 8. eurozone > € 9. Yahoo! > ! (?) 10. Samsung Galaxy S4 Mini > S op vierde plaats? S=4? 11. helium ballon > helios 12+13. hel+iOS > helios 14. Kolossus van Rodos > Helios Heb ik last van tunnelvisie of zie ik een hint voor de schrijfwijze over het hoofd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2014 (bewerkt) Nou phoebe betekent nog iets anders en kijk eens in de link 4 keer verwijdert van http://nl.wikipedia.org/wiki/Phoebe_(maan) saturnus4 ? Bewerkt: 28 juni 2014 door skullz-000 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2014 1. zonnestelsel > zon 2. zes sterren > zes tekens 3. duurzaam (?) > geld > € 4. Phoebe > Phoibe > Griekse mythologie 5. Akropolis > Griekse mythologie 6+7. heli+os > helios 8. eurozone > € 9. Yahoo! > ! (?) 10. Samsung Galaxy S4 Mini > S op vierde plaats? S=4? 11. helium ballon > helios 12+13. hel+iOS > helios 14. Kolossus van Rodos > Helios Heb ik last van tunnelvisie of zie ik een hint voor de schrijfwijze over het hoofd? Hint 3 vind ik te zwak om op € te slaan. Daar moet nog iets anders achter zitten denk ik. Hint 4 kan ook nog slaan op Lisa Kudrow, oftewel L=A. Maar dat zou het woord veranderen, en daar geloof ik niet zo in. Hint 10 heeft ook nog Mini / -I in zich. Maar opnieuw: dat zou het woord veranderen. Lastig, lastig, lastig... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 29 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2014 We hebben zonet informatie binnengekregen die misschien wel eens belangrijk zou kunnen zijn. Lees het hier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2014 Dank u! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2014 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2014 Haha, toch maar aan de noodrem getrokken aangezien het niet leek dat het voor 1 juli opgelost zou worden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2014 Jeej, Dexist heeft het geraden! Foei, Thunder, niet voorbarige conclusies trekken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2014 Moest ik hier het wachtwoord nou nog 's posten? Verder wist ESA ons te melden dat eenmaal iemand het wachtwoord correct heeft ingevuld in het besturingsprogramma, die persoon het wachtwoord nog eens moet bevestigen in het lanceringsprogramma zelf. Anders wordt dit wachtwoord niet correct ontvangen. Of is 't zo wel prima? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2014 Jeej, Dexist heeft het geraden! Iemand anders Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.