Jump to content

Suply Lines

Big-Bear

Recommended Posts

SayHello, dat is het brandstof probleem, als ik bij de 3e sgiet, dan ontploft die als die goser dod is

Jouw probleem zal ook wel tussen die links staan hoor.

Bewerkt: door SayHello!
Delen op andere websites

SayHello, dat is het brandstof probleem, als ik bij de 3e sgiet, dan ontploft die als die goser dod is

Jouw probleem zal ook wel tussen die links staan hoor.

Nee, heb ze allemaal bekeken, dus wie wilt mij nou ff snel helpen

Delen op andere websites

Dus als ik het goed verstaan heb, ontploft je vliegtuigje als je de derde courier neerschiet?

Misschien heb je perongeluk op de knop gedrukt waarmee je je eigen vliegtuig opblaast. Dat is dezelde knop als schieten dacht ik.

Delen op andere websites

ow, dat dagt ik ook al, maar ik zie nix staan er van

En heb je Mods of dergelijke gebruikt? Installeer SA anders een opnieuw.

En als het echt niet moest lukken kan je hem nog altijd in Save-Game aanvraag plaatsen.

Delen op andere websites

Het zit zo.. omdat je je vliegtuigje soms zo klem kan zetten (hahaha) dat je niet meer voor of achteruit kan, heeft Rock* bedacht dat je kunt self-destructen om het spel te eindigen. Helaas is dit dezelfde knop als schieten. Dus sta je een tijdje stil, dan werkt de schietknop als opblazen!

Je moet dus voorzichtig zijn met stilstaan en schieten (wat bij deze missie soms erg handig kan zijn). Advies derhalve; altijd een beetje vooruit bewegen bij het opwachten/achtervolgen van je doel.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...