Jump to content

Mogelijk exclusieve PS4-optie in GTA V


tjarda1999

Recommended Posts

Titel van het topic is een beetje misleidend. :puh: Maar het lijkt me sterk dat de "Touch screen to turn on" functie er in komt. Dat op de XBO, PS4 en de PC het dashboard nu wel echt werkt vind ik wel heel erg tof. Nu wordt first person driving wat meer realistisch.

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan ook zo maar zijn dat het een gedetailleerdere versie is van een radio: Heb je je radio uit dan staat er "Touch screen to turn on". Doe je de radio aan(via je controller met pijltjes) dan zie je je character op dat schermpje tikken. Wie weet zie je ook wel de tracks verschijnen op het schermpje die op de radio aan het spelen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een vrij typische YT'er die voortleeft op geruchten.

Het kan ook zo maar zijn dat het een gedetailleerdere versie is van een radio: Heb je je radio uit dan staat er "Touch screen to turn on".

Ook wat ik denk. Het lijkt een onboard computer (niet de echte naam neem ik aan) dus het zal wellicht die functies kunnen projecteren. Waarom dat het schermpje op de PS4 dan handig zou zijn is mij een vraag (ik snap de associatie, maar het lijkt me weinig nuttig zo).

Misschien voor het wapen wiel?

Op welke manier dan? Dat het selecteren dan zou gebeuren via de touchscreen ipv een analog stick?

Nu wordt first person driving wat meer realistisch.

Maar GTA heeft toch geen echte First Person? Het zou wel geweldig zijn als we dit hier voor het eerst meemaken, maar toch.

Link to comment
Delen op andere websites

deze gozer denkt dat een exclusive komt als gta v ps4 maar niet zeker

Daarom heb ik het nooit zo op dit soort filmpjes. Ik moet het altijd eerst zijn voordat ik in zoiets geloof, en al helemaal met GTA, want daar worden altijd zoveel onjuiste geruchten over verspreid. Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat dit gaat gebeuren, want dit is in mijn ogen veel te onhandig.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...