Jump to content

Windows7 digitale licentie


SilverRST

Recommended Posts

Beste forumleden,

op het moment heb ik mijn laptop terug en daar zat eerst Windows XP erop. Maar dat lijkt me niet zo handig

dus heb ik er Windows 7 Home erop gezet. Alleen wel zonder licentie, dus nog 29 dagen over.

Kent iemand van jullie waar ik een digitale licentie kan bestellen? Ik heb al een DVD met all in one Windows7 versies waaronder 32 en 64bit.

Alleen een licentie ontbreekt.

Bij voorbaat dank

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan een licentie ontbreken bij een (legale) DVD?

Een nieuwe licentie kun je via Microsoft bestellen alleen dan moet je wel de hoofdprijs betalen en aan illegale versies mogen je niet helpen.

Omdat ik deze had overgenomen van iemand.

En ik heb geen zin in al die illegale praktijken en de hele dagen mijn tijd verspillen aan het zoeken naar een werkende licentie key en risico's oplopen voor virussen.

En zoals ik eerder ze, het is een dvd met alle versies op één dvd.

Ik heb even geen idee hoeveel het kost op Microsoft website maar waar kan ik het online op Microsoft website bestellen?

Bewerkt: door Blue_V
Link to comment
Delen op andere websites

Neem contact op met je werk of onderwijsinstelling. Meestal kunnen zij goedkoop aan volume licenties komen en kan je dus gebruik maken van deze licenties.

Als scholier/student kan je tevens goedkoop licenties verkrijgen via Surfspot.

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft iemand geen computer met Windows 7 Home Premium? Ik had namelijk om m'n oude pc een sticker op de zijkant van m'n pc met een licentie van Windows Home Premium en die heb ik weer ingevuld op m'n nieuwe pc.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...