StormyWeathers Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Zover ben ik gekomen, moest nog Beat down on B-dub doen, maar ik ben mijn savegames kwijt. Moest ook nog de laatste missie doen vanaf 'The Heist'. Dus als iemand ongeveer vanaf dat punt nog een savegame wilt delen met me... ik hou me aanbevolen! Btw... voordat iemand het vraagt... had me savegames op een flop gezet voordat ik me pc ging formatteren. was een 'corrupted' floppy ofzo, in ieder geval, hij deed het nie meer. Punt, einde discussie, einde oefening, einde savegames! Groetjes SW Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 (bewerkt) Dit moet je vragen in save-game aanvraag. Bewerkt: 21 juli 2005 door SayHello! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StormyWeathers Geplaatst: 21 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Dit moet je vragen in save-game aanvraag. ...waar is dat?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 (bewerkt) dit staat volgens mij in een verkeerd sub-fora. plaats het even in het topic save-game aanvraag EDIT: sayhello was me voor @SW: klik op mijn link(of op die van sayhelllo natuurlijk) Bewerkt: 21 juli 2005 door ikkes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Dit moet je vragen in save-game aanvraag. ...waar is dat?? Klik misschien even op de link. <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StormyWeathers Geplaatst: 21 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Dit moet je vragen in save-game aanvraag. ...waar is dat?? Klik misschien even op de link. <_< Aha... had het trouwens ook al gevonden. In ieder geval, ik wist nie dat ik daar zoeken moest omdat ik dit niet zie als missie-hulp. Ben zonder cheats zover gekomen, ben nu alleen alles kwijtos, vandaar. Maarre... hebben jullie niks voor me?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 (bewerkt) ik heb wel wat maar die is met cheats. het spel zit op iets van 16%. kijk maar wat je ermee doet. *klik* of kijk hier: *klik* Bewerkt: 21 juli 2005 door ikkes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.