Dexist Geplaatst: 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2014 (bewerkt) De inschrijvingsperiode is inmiddels afgelopen, je kunt je niet meer inschrijven Het inschrijf topic voor de Minecraft Bouwwedstrijd! De inschrijfperiode is twee weken! Aanmelden kan nog tot: ZONDAG 29 JUNI 23:59 Let wel als je nog mee wilt doen met ronde 1, je je wel eerder aan moet melden dan 29 juni. Aangezien dit ook de deadline is voor ronde 1. Wel mag je, mits aangemeld voor of op 29 juni, meedoen met de volgende rondes en ronde 1 overslaan(je kan dan wel punten mis lopen). Aanmelden doe je door in dit topic te reageren met "Ik meld mij aan" Succes! -| Hoofd topic|Reactie Topic|- [table=header]Deelnemers ERRWINS skullz-000 Votair Ezra24rct3 Crazy-Ghost 3L1077 Phoenyxar thebig KL_Shooter_KL Sir_Ballas Crypteq xCrazyShotgun iRico Basssss Bierbuikje Romeo040 [/table] Bewerkt: 30 juni 2014 door Dexist Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2014 Ik wil me wel aanmelden mits het niet alleen over de middeleeuwen gaat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2014 Ik doe mee! Crazyskullzz is klaar ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2014 Ik doe mee. MC naam: Votair Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2014 Ik doe mee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2014 Ik doe mee! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2014 Nice, schrijf de overwinning maar al op mijn naam! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2014 Check! :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2014 Ik wil best meedoen, al heb ik nooit echt gevonden hoe ik werelden aan andere kan doorgeven/werelden van andere kan betreden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KL_SHOOTER_KL Geplaatst: 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2014 Ik doe mee men mc naam is precies het zelfde ;-) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2014 Ik wil best meedoen, al heb ik nooit echt gevonden hoe ik werelden aan andere kan doorgeven/werelden van andere kan betreden. Wereld doorsturen doe je door de wereld te kopiëren in %appdata% en dan .minecraft, vervolgens zoek je de wereld die kopieer je en die zet je te download of wat je wil. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 17 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2014 Graag dit topic alleen gebruiken voor de aanmeldingen. Andere reacties en discussies graag in het reactie topic http://www.gtaforum.nl/topic/131675-ov-minecraft-bouwwedstrijd-reactie-topic/ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2014 ik doe mee! (als phoenyxar meedoet zijn de kansen dat je wint klein, maar vooruit ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crypteq Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2014 Ja, ik doe ook wel mee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 20 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2014 Ik doe ook wel mee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.