iRico Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2014 Ik meld me aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2014 Ajjj, ik zie deze wedstrijd nu pas. :$ Zou graag mee willen doen, maar weet niet of ik nog iets kan fabriceren voor 29 juni. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2014 (bewerkt) Een beetje aan de late kant, maar zou ik mij ook nog kunnen inschrijven? Ik denk dat ik nog wel voldoende tijd vrij kan maken om ronde 1 in te leveren. Bewerkt: 25 juni 2014 door Bierbuikje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 25 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2014 Dat kan zeker Je hebt een pb! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Romeo040 Geplaatst: 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2014 Ik zou nog mee willen doen, maar weet niet of ik het ga halen in verband met toetsweek op school. :O Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 25 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2014 Je kant het altijd proberen . Ik heb je een pb gestuurd met de instructies. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.