DENNUSZ Geplaatst: 16 juni 2014 Rapport Geplaatst: 16 juni 2014 Hallo GTA'ers als dit in het verkeerde topic staat, im sorry hahaha nou heb ik niet echt een heel dik vet probleem maar het is toch irritant.. als ik mijn laptop wil afsluiten gaat wel het scherm uit, maar de fan blijft heel stilletjes draaien en de lampjes willen niet uitgaan totdat ik de aan knop ingedrukt houd.. het is een oplossing maar natuulijk niet de oplossing die hoort.. in het begin werkte alles gewoon heel goed en had nergens problemen mee maar naderhand ik wat updates ben gaan downloaden kwam dit probleem er tussendoor.. laptop is amper 2 maanden oud, is er een oplossing voor zonder dat ik mn laptop weg moet brengen of iets dergelijks? mijn laptop: Dell inspiron 15R 5537 Windows 8.1 64B. Intel Core i5 4200U @ 1,60Ghz turboboosted: 2.6Ghz 8192MB Ram 1TB HDD Intel HD 4400+AMD Radeon HD 8670M 2GB Reageren
GolfG60 Geplaatst: 17 juni 2014 Rapport Geplaatst: 17 juni 2014 Weet je zeker dat je hem uitzet en niet bijvoorbeeld in slaapstand of dergelijken zet? Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 17 juni 2014 Rapport Geplaatst: 17 juni 2014 Blijft het non-stop of gaat het later pas allemaal uit? Heb je al een keer heel lang gewacht? Reageren
Big Boss Geplaatst: 17 juni 2014 Rapport Geplaatst: 17 juni 2014 Probeer eens te starten vanaf een Ubuntu LiveCD of USB stick. Sluit dan normaal af. Als de PC hierna wel normaal uit gaat dan weet je bijna zeker dat het probleem bij Windows ligt. Reageren
DENNUSZ Geplaatst: 17 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2014 heeel zeker op Afsluiten, zowel via de Charmsbar, als naast mijn foto in het metro tile UI en rechtermuisknop op startknop.. het lampje blijft gewoon non stop branden.. na 4 uur branden was die nog niet uit, en hoe werkt dat met Ubuntu? want eigenlijk wil ik niet een ander besturingssysteem erbij voorheen sluitte mijn laptop wel gewoon af.. Reageren
Woody268 Geplaatst: 17 juni 2014 Rapport Geplaatst: 17 juni 2014 http://www.gtaforum.nl/topic/126896-softwarehandleiding-20/page__st__60#entry2099899 Megapilot heeft in zijn softwaretopic een soort gelijk probleem beschreven en er staat ook de oplossing bij. Reageren
DENNUSZ Geplaatst: 19 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2014 Dus met een dingetje uitvinken sluit mijn pc dus nu normaal af, plus start die veel sneller op en hangt die niet bij het Metro UI? wow haha bedankt heeft gewerkt! Slotje! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.