Silverbyte Geplaatst: 17 juni 2014 Rapport Geplaatst: 17 juni 2014 Vaste gasten hier in de Graphics Showroom zullen mijn tekeningen vast wel kennen. Ik ben er nog steeds regelmatig mee bezig en vond het tijd om weer wat nieuwe dingen te delen. De eerste twee zijn mijn typische 'large art doodles', de derde is een design voor een Lowlands-shirt dat ik voor vrienden heb gemaakt. Ik hoor graag jullie reacties! Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 17 juni 2014 Rapport Geplaatst: 17 juni 2014 Ik blijf het mooi vinden! Ik ben fan van jou! Reageren
Dexist Geplaatst: 17 juni 2014 Rapport Geplaatst: 17 juni 2014 Ik krijg elke keer weer zin in zoete snoepjes na het zien van deze tekeningen! Erg mooi! Hoeveel tijd kost het ongeveer om één tekening te maken? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 17 juni 2014 Rapport Geplaatst: 17 juni 2014 Ik vind het knap dat je elke keer iets anders bedenkt maar toch hetzelfde thema houdt. Je bent echt goed bezig! Reageren
Silverbyte Geplaatst: 17 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2014 Thanks guys! @Dexist: dat verschilt enorm. Het tekenen van de papierversie, de outline als het ware, duurt meestal een uur á anderhalf uur. Vervolgens moet ik de boel inscannen en omzetten, wat soms nog best een lastig klusje is, aangezien Illustrator bepaalde lijnen bijvoorbeeld nog wel eens te dik of juist te dun wil maken. Vervolgens moet ik de boel nog inkleuren, vakje voor vakje - duurt toch ook al gauw een uurtje (of twee). Reageren
Twedeldie Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 Ik vind het buitengewoon! Die laatste vind ik vooral mooi, omdat het lijkt alsof de tekst omgeven is door rook. KUTGW! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.