Jump to content

the heist


pietergtav

Recommended Posts

hey, ik heb een probleempje, ik heb GTA V lang niet meer gespeeld en ik weet niet meer welke missie ik zit. ik moet voertuigen zoeken voor the heist. ik moet zogenaamd op mijn email kijken voor de locaties van voertuigen, maar ik heb deze email niet meer. ik heb het spel nu 71% uitgespeeld, misschien dat dat helpt.

kan iemand m helpen?

mvg

pieterGTAV

Link to comment
Delen op andere websites

weet alle auto's staan en probeer ze klaar te maken, een speciaal iets te instaleren voor the heist, maar als ik dit probeer te kopen in la costums, dan komt er telkens te staan, missionfailed, en dan iets me fout van een mod of zoiets.

Link to comment
Delen op andere websites

Gezien alle missies nog niet op WikiGTA staan, zou je even deze pagina kunnen bekijken. Er staat ook dat er op het scherm komt te staan welke modifications je moet kopen als je de 3 Gauntlets hebt, dus dat zou niet moeilijk mogen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

bij dat filmpje, het eerste dat hij koopt kan ik dus niet kopen, het staat er wel, maar als ik dat aanklik om te kopen zet hij "mission failed" en dan kan ik opnieuw proberen of stoppen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...