Jump to content

[PS3] Meeting donderdag 26 juni


sabinee1995

Recommended Posts

Hallo lieve forum leden,

Aangezien er vandaag een nieuwe update is gekomen wilde ik een meeting geven wat te maken heeft met deze hipster update.

Je raad het al. Het thema is 'hipster'

Wanneer: Donderdag 26 juni

Hoe Laat: 19:30

Thema: Hipster style

platform: ps3

Wat gaan we doen:

We gaan allereerst (natuurlijk met de nieuwe hipster auto's indien je die hebt) naar rockford hills. Daar showen we onze nieuwe aanwinst. Daarna volgen jullie mij naar de snelweg. Daar gaan we een leuk spelletje spelen. Daarbij is de bedoeling. Dat je dronken over de snelweg naar de overkant loopt zonder dat je geraakt word door een auto. (Dit heb ik gezien in een filmpje op YouTube.)

Daarna gaan we wat racen. Dat varieert van races die voor de hipster update zijn gemaakt tot normale en eigengemaakte races. (Heb jij een leuke zelfgemaakte race laat die hieronder achter.) Daarna gaan we in free room nog diverse spelletjes doen.

Laat hieronder je psn naam en of je een headset heb achter als je mee wilt doen!

[table=simple]

PSN naam|Headset

sabientje1995|Ja

[/table]

Bewerkt: door sabinee1995
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil best wel mee doen.

PSN: MarkClassic

Headset: Nee, gister kapot gegooid.

gegooid nog wel :puh:

Ja, hij deed de laatste tijd al raar, en gister wou hij heel moeilijk aan en toen sloopte ik hem.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...