laurensvandenhoven Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Als ik mijn auto laat spuiten ( een speciale kleur ) bij Wheel Arch Angles , en ik zet me auto thuis in de garage en ik save en ik kijk in me garage dan is me kleur weg. zijn er meer mensen met dit probleem ? en hoe komt het ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Als ik mijn auto laat spuiten ( een speciale kleur ) bij Wheel Arch Angles , en ik zet me auto thuis in de garage en ik save en ik kijk in me garage dan is me kleur weg. zijn er meer mensen met dit probleem ? en hoe komt het ? Heel veel mensen (misschien zelfs iedereen) heeft ook last van dit probleem, dit is gewoon een bug. je kan er dus helaas niks aan doen. gebruik ook de zoekfunctie greetz jowx :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Wordt hij de oude kleur of helemaal wit? Als hij wit wordt kan dit aan je drivers liggen, mischien helpt het om de nieuwste te downloaden bij http://www.ati.com Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAmaniax Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 (bewerkt) ik heb dit ook 1 keer gehad bij je garage aan het strand in los santos.(de rest niet) ik denk dat je het kan voorkomen om maar 1 gemodde wagen in 1 garage te zetten Als hij wit wordt kan dit aan je drivers liggen, mischien helpt het om de nieuwste te downloaden bij http://www.ati.com ik heb et ook een keertje op de xbox gehad... :rolleyes: Bewerkt: 21 juli 2005 door GTAmaniax Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KingSix Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Heb je het alleen bij Wheel Arch Angels? Ik heb verschillende keren in de modshop in Los Santos andere paint in mijn garage gesaved en nooit problemen gehad, ik zal eens proberen in Wheel Arch Angels. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jetse Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 ik heb dit zelf nog nooit meegmaakt. Zelf tune ik mijn auto ook altijd bij wheel a a maar het lukt altijd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.