iRico Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 Hallo, Na 3 maandan vond ik GTAForum terug in me geschiedenis! Ik dacht IK WIL WEER EROP... Alleen wist me wachtwoord niet meer. En me mail is geblokkeerd... Dit heb ik nu met Joriz opgelost! Dus ik ben weer terug. Hier is me 1ste design NA 3maanden! Rate! Vind je iets lelijk of niet mooi? Geef TIPS zodat ik het beter kan doen... En ga me niet kaal afkraken xoxo. Reageren
Niked Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 (bewerkt) Best mooi alleen wat jammer van dat logo van fc bayern dat het ook niet zoals nederland achter diebstofwolk soort Bewerkt: 18 juni 2014 door skullz-000 Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 (bewerkt) Ziet er goed uit. Je kan hier veel van vele leren. Alleen dat effect onder de naam vind ik wat raar. Verder is het ook nog gewoon veel te simpel. Maar je hebt een begin. Bewerkt: 20 juni 2014 door Crazy-Ghost Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 Wat ik zie is een texture op de achtergrond. Arjan Robben uitgeknipt, opgeplakt en links en rechts een afbeelding neergezet op overlay. In het midden een tekst met een gradient en daaronder waarschijnlijk een render van internet. Sorry, maar dit vind ik persoonlijk niet heel mooi. Dit is gewoon puur knippen en plakken. Reageren
iRico Geplaatst: 18 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 Wat ik zie is een texture op de achtergrond. Arjan Robben uitgeknipt, opgeplakt en links en rechts een afbeelding neergezet op overlay. In het midden een tekst met een gradient en daaronder waarschijnlijk een render van internet. Sorry, maar dit vind ik persoonlijk niet heel mooi. Dit is gewoon puur knippen en plakken. Allemaal goed .Misschien een super simpele Tutorial?! Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 Wat me opvalt is dat het logo van Bayern en het Nederlandse vlaggetje niet mooi symmetrisch staan. verder kan ik me er niet over uitspreken want ik kan er zelf niks van, maar je kan hier inderdaad wel wat leren heb ik al kunnen ondervinden. Niet opgeven! Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 Heb er zelf ook helemaal geen verstand van, maar vind toch dat ik alle recht heb om te reageren. Het is inderdaad heel mooi gemaakt, maar volgens mij is de Nederlandse vlag veel doorzichtiger dan het logo van FC Bayern München. Voor de rest is hij hartstikke mooi ! Reageren
TekaLoca Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 Wat ik zie is een texture op de achtergrond. Arjan Robben uitgeknipt, opgeplakt en links en rechts een afbeelding neergezet op overlay. In het midden een tekst met een gradient en daaronder waarschijnlijk een render van internet. Sorry, maar dit vind ik persoonlijk niet heel mooi. Dit is gewoon puur knippen en plakken. Eens. Maar je moet ergens beginnen. Ik adviseer je om deze tutorial van -Matthijs- eens te volgen. Je leert er heel veel mee in 1 klap Reageren
ERRWINS Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 Ik vind het alleen jammer dat je text niet op Sharp staat. Voor de rest is het een goed probeersel Reageren
Votair Geplaatst: 19 juni 2014 Rapport Geplaatst: 19 juni 2014 Ik vind het lettertype niet zo goed, maar wel goed gedaan! Reageren
Michael Geplaatst: 20 juni 2014 Rapport Geplaatst: 20 juni 2014 Hier is me 1ste design NA 3maanden! Rate! Vind je iets lelijk of niet mooi? Geef TIPS zodat ik het beter kan doen... En ga me niet kaal afkraken xoxo. Dat is niet dus de bedoeling, wanneer je iets hier toevoegd op de graphics sectie moet je er wel bewust van zijn dat er zeker mensen zijn die je kunnen afkraken op je werkzaamheden met graphics. >>> Door Silverbyte: Iemand afkraken is nooit goed en zullen we dan ook niet toestaan. Kritisch zijn mag natuurlijk altijd, maar we verwachten van iedereen dat ze dat op een beschaafde manier doen, en nog belangrijker, op een manier waar de topicstarter iets mee kan. Onderbouw je mening, geef aan wat je niet mooi vindt, wat er beter kan en hoe. Dit is overigens niet direct van toepassing op jouw post, maar laat het duidelijk zijn voor iedereen.<<< Het lettertype is heel blokkerig en het ziet er gewoon heel nep uit. Ook de effect onder de tekst is niet echt goed geplaatst. Probeer een wat neutralere lettertype, of iets naar keuze van een website. Je kan ook genoeg lettertypen vinden op Dafont. Ik krijg de indruk dat de achtergrond gewoon van Google is afgeplukt, terwijl je enorm veel textures en achtergronden kan vinden op bijvoorbeeld DeviantArt.com De rand van Arjen Robben vind ik persoonlijk veel te dik. Voor de rest ben ik het wel eens met supergtagamer zijn mening. Alhoewel ik wel hoop om meer van je te zien in de graphics sectie, iedereen kan leren van kleine foutjes. Reageren
iRico Geplaatst: 21 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2014 Bedankt voor de tips, Alleen de TUT van -Matthijs- lukt me totaal niet. Ga verder proberen en hopen dat het wel lukt dan... Reageren
Visser23 Geplaatst: 21 juni 2014 Rapport Geplaatst: 21 juni 2014 Ahh, kijk, zo ben ik vroeger ook begonnen, haha. Om wat meer de weten te komen over Photoshop heb ik een tutorial gemaakt. Misschien is het eens handig om deze eens door te nemen. De tutorial vindt je hier. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 21 juni 2014 Rapport Geplaatst: 21 juni 2014 Bedankt voor de tips, Alleen de TUT van -Matthijs- lukt me totaal niet. Ga verder proberen en hopen dat het wel lukt dan... Het leren beheersen van alle mogelijkheden die Photoshop rijk is, duurt bij de meeste mensen vele jaren. Toen ik net op het forum kwam, kon ik enkel een paar standaard filtertjes toepassen, en dat was het dan. Nu zijn we een jaar of acht verder en ik leer nog steeds nieuwe dingen. Het is iets dat eigenlijk nooit ophoudt, net zoals je altijd nog beter kunt worden in voetbal, zwemmen, schilderen of wat dan ook. Door veel te proberen, tutorials te lezen en de werkjes van anderen te bestuderen leer je een heleboel. Reageren
RMJ Geplaatst: 23 juni 2014 Rapport Geplaatst: 23 juni 2014 Eens! Maar je moet wel zelf nieuwe uitdagingen blijven zoeken anders blijf je stilstaan. Ot: leuk voor een beginner en na een aantal jaren zoals gezegd. Voor de rest sluit ik me wel veel aan bij de rest. in het kort aandachtspunten zoals ik het zie vanaf mijn telefoon - formaat, niet echt een signature formaag wat het moeilijk maakt voor jezelf. -kleurgebruik matcht totaal niet, kijk eens na adobe kuler. -tekst lijkt een beetje los van de signature te staan, dit geld hetzelfde voor je logos. -let op je licht inval, vanwaar ineens je focal/lichtpunt onder je tekst.. kijkt raar. -en let zoals gezegd op filters, dit kan het totaal plaatje breken of maken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.