Jump to content

Corrupted .avi files


Nyltje

Recommended Posts

Ik heb iets opgenomen met Skype met Fraps. Nu is het probleem dat ik de bestanden niet kan openen. De reden is (denk ik) dat ik m'n pc op slaapstand heb gezet terwijl ik nog aan het opnemen was. Ik krijg deze melding:

0QFDG.jpg

Ik heb al allerlei programmatjes gedownload 'File repair' ect. maar die werken niet. Ik kan het bestand ook niet afspelen met VLC.

Is er een manier om het bestand af te laten spelen? Ik heb alleen de audio nodig. Als het moet kan ik de bestand ook sturen. (6gb in een .rar, uitgepakt 8gb)(is al geüpload dus als je er om vraagt, geef ik de link)

Nyltje

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Als File Repair programma's niet meer werken, dan is er waarschijnlijk zo'n grote schade aan de structuur van het bestand gedaan dat het onrepareerbaar is. Hoe heb je het voor elkaar gekregen om je PC op slaapstand te zetten tijdens een opname? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als File Repair programma's niet meer werken, dan is er waarschijnlijk zo'n grote schade aan de structuur van het bestand gedaan dat het onrepareerbaar is. Hoe heb je het voor elkaar gekregen om je PC op slaapstand te zetten tijdens een opname? :puh:

Ik denk zomaar dat dat gewoon automatisch gaat, als je dat op je computer zo hebt ingesteld. Je hebt programma's die ervoor zorgen dat je computer aan blijft staan bij zaken als geluidsopnames (net als dat je mobiele telefoon of computerscherm normaal gesproken niet op zwart gaat als je er een video op bekijkt). Dit programma heeft daar echter blijkbaar geen rekening mee gehouden.

File-repair programma's zijn ook niet altijd alles, maar het lijkt er toch op dat je het bestandje weg kunt gooien...

Link to comment
Delen op andere websites

Maar het bestand is nog steeds 4gb. Wat zit er dan allemaal in dat bestand?

Dit dus:

Als File Repair programma's niet meer werken, dan is er waarschijnlijk zo'n grote schade aan de structuur van het bestand gedaan dat het onrepareerbaar is. Hoe heb je het voor elkaar gekregen om je PC op slaapstand te zetten tijdens een opname? :puh:

Het bestand is er nog wel, maar zo onsamenhangend en door elkaar geschud (op één of andere manier) dat het geen geheel meer vormt en dus niet afgespeeld kan worden. Verder heb ik geen ervaring met file-repair programma's en het herstellen van bestanden. Als jij zegt dat die programmaatjes ook geen hulp bieden, wordt het dus lastig. Wellicht kunnen ze je helpen bij een audiospeciaalzaak (al is dat misschien een beetje een long shot). Proberen kun je natuurlijk altijd.

[Edit] @hieronder goedzo, mooi!

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

Laat maar.

Van de 2 bestanden werkt de een nu wel, maar de ander niet. Ik krijg dit venster te zien als ik 'm probeer te repareren:

MNhlR.jpg

Als ik dan op 'Ok' klik krijg ik dit:

4hXXZ.jpg

Ik heb nu al alle bestanden geselecteerd die in de map stonden, maar dat helpt niet.

Het probleem is dus steeds dat als ie klaar is met repareren, dat ik 'm dan weer niet kan afspelen. Ik heb het 'gerepareerde' bestand ook proberen te repareren, maar dat werkt ook niet.

Ik heb steeds al bestanden geselecteerd die bij de video zouden kunnen passen, maar dat werkt niet.

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...