Jump to content

Rooftop rumble


Lorenzo572

Recommended Posts

Hi allemaal,

Ik was opzoek naar een missie die wel geschikt was om snel geld te verdienen/snel te lvlen.

Op het internet zag ik dus dat rooftop rumble wel werd aanbevolen, en deze zou ik moeten kunnen spelen aangezien ik lvl 80 ben.

Maar als ik Martin bel krijg ik een hele andere missie.

Hoe kom ik aan rooftop rumble?

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

als rockstar created niet lukt probeer dan rockstar reviewd

Dat klopt helemaal niet. Misschien wachten tot je een uitnodiging van je vriend/iemand krijgt? Dan kan je hem 'bookmarken' en kan je hem zoeken bij Recently Played.
Link to comment
Delen op andere websites

Het klopt dat als je hem nog nooit eerder gespeeld hebt je hem niet zal vinden in de lijst van missions. Je hoeft maar eenmalig geinvite te worden door een vriend of speler en hierna zal hij verschijnen in de lijst. (Bron van R* forums)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je n nog niet heb gedaan nadat je de vereiste level heb gehaald moet je wachten tot martin (of een vriend of crewmate) je uitnodigd. Contacten bellen en missie vragen heeft geen nut, sturen alleen missies die je al gespeeld hebt. Daarna staat ie in je missie lijst, bookmarken gaat nie anders zou je er ook een playlist van kunnen maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Is er nog een manier om een missie vaker dan 1 keer te spelen? Nu moet je dus telkens naar freemode en een missie opnieuw opstarten.

Kan dat met een playlist? Of hoe werkt dat?

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen missies die eerst in de missie lijst aanwezig zijn kunnen in een playlist zoals coveted, potshot, crystal clear 1,2 en 3 en paar meer. Als je de andere missies wou spelen moest je de contact bellen en hopen dat ze de goeie stuurde, later hebben ze alles aan die lijst toegevoegd behalve de optie om ze te bookmarken dus kun je er geen playlist van maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...