Jump to content

Wie komt er met mij de Coveted playlist spelen?


muller295

Recommended Posts

Zoals de TT zegt, wie komt er met mij spelen?

PSN: muller295

Voeg maar toe :)

-edit: Met een playlist kan je zonder extra wachttijden (in dit geval 8 keer) achter elkaar blijven spelen, maximaal 16 keer achter elkaar.

Bewerkt: door muller295
Link to comment
Delen op andere websites

De volgende keer doe ik mee, zal nu wel te laat zijn. Als je met 3 of 4 man bent kun je het beste gelijk een buzzard en een tank gaan halen, als je die elke keer terug zet waar de missie begint blijven ze er de hele playlist. Alleen een buzzard gaat ook wel als je maar met 2 bent maar die is zo kapot geschoten, met de tank ga je gewoon de berg af en schiet iedereen dood daar totdat de cargobob land. Als iemand in die cargobob gaat komt er ook nog een helicopter en daar is die buzzard wel handig voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Uhm mss een stomme vraag maaruh hoe krijg je Coveted in een playlist...? :?

Ik heb dat eens geprobeerd maar dat ging niet ik kon alleen missies er in zetten die je tegen elkaar speelt of iig met teams moet spelen...

:bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is gaat dat weer, je moet m dan wel eerst een keer spelen en zou dan bij de pas gespeelde missies moeten zitten. Dat werkt niet met alle missies hoor maar met o.a coveted en potshot enzo wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...