killerfist Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 hoe moet je de garage opslaan als je em hebt veranderd??? :rolleyes: Reageren
killerfist Geplaatst: 21 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 ik had alleen die deur verander met paint om ff to proberen en had ik em opgeslagen en zag ik alleen maar een vaag gebouw <_< Reageren
Jorge_F Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 Je kan ook je texture opslaan als .tga bestand. Die kan je namelijk gebruiken met TXDworkshop en die vind ik zelf het best! En oja, het zou fijn zijn als je alles in een topic zou kunnen zetten Reageren
Vinewood Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 (bewerkt) je drukt op save in de TXD workshop je gaat nu naar de IMG tool je vervangt het bestand door op replace te drukken klik op replace en zoek het bestand op wat je hebt opgeslagen in de TXD even wachten en viola EDIT, ik dacht iets anders. (sorry) je moet hem iig opslaan als BMP. Bewerkt: 21 juli 2005 door vinewood Reageren
killerfist Geplaatst: 21 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 thx kheb nu die garage aangepast Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.