Jump to content

Geen gtav online servers kunnen vinden


maartenvdz

Recommended Posts

@maartenvdz, wellicht dat je kunt vermelden wat je nu inmiddels al allemaal hebt gedaan om je 'probleem' op te lossen of wellicht is deze al opgelost?

Dit voordat het topic (nog verder) gevuld wordt met de meest uiteenlopende en goedbedoelde oplossingen en je het 'probleem' alleen maar groter maakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Nat type 3 is inderdaad niet goed maar dat is vrij simpel op te lossen maar ik hoorde net dat sinds update een probleem is met free aim. Niet voor iedereen maar ik ken een aantal mensen die hetzelfde hadden en die zijn terug naar assisted aim gegaan en alhoewel veel minder mensen free aim hebben is het heus niet zo dat er niemand meer is. Als ik tijd heb zal ik het wel ff testen maar ik denk ik zeg het alvast.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je dan zo doorgaat denk ik niet dat jij aan je antwoord komt. Als je gewoon zegt wat je al hebt gedaan, blijft dit topic schoon en hoeven we geen dingen op te zoeken die jij toch al hebt gedaan. Als je zegt wat je hebt gedaan is er ook een grotere kans dat jij een antwoord krijgt.

Bewerkt: door TheDutchWesley
Link to comment
Delen op andere websites

kun je dit ook sluiten of verwijdeten want is zoveel gezeur

We willen je best helpen, maar als jij niks loslaat wat je al hebt gedaan, dan zijn de mogelijkheden te groot denk ik om je te helpen. Als je het topic wilt sluiten kun je dat het best doen door een PB te sturen naar de desbetreffende moderator van dit forum.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...