Jump to content

gym

Waylander

Recommended Posts

Als ik naar de gym ga (maakt niet uit welke) en ik wil een apparaat gebruiken (maakt ook niet uit welke) dan krijg ik steeds de melding dat ik vandaag genoeg heb getrained en dat ik morge terug moet komen. ook als ik al 24 uur (of langer) niet heb getrained. enig idee wat het probleem is?

ik heb trouwens geen cheats of zo gebruikt.

Delen op andere websites

Als ik naar de gym ga (maakt niet uit welke) en ik wil een apparaat gebruiken (maakt ook niet uit welke) dan krijg ik steeds de melding dat ik vandaag genoeg heb getrained en dat ik morge terug moet komen. ook als ik al 24 uur (of langer) niet heb getrained. enig idee wat het probleem is?

ik heb trouwens geen cheats of zo gebruikt.

hey Waylander :)

welkom op het forum! ;)

Waar jij het over hebt is een bug in het spel. deze kun je herstellen door te saven op een andere deel, daar wat te gaan eten, dan dat deel over saven op je originele deel, en je bent er vanaf.

greetz jowx ;)

Delen op andere websites

Gebruik in het vervolg ook de Zoekfunctie ;).

Hier dit heb ik gevonden:

Topic over het "niet kunnen trainen"

De manier van Jowx za waarschijnlijk ook wel kunnen. Heb zelf deze glitch nog nooit gehad en weet dus ook niet of het werkt.

Edit: @gammie Erm.., hij zegt dat hij gelijk al niet kan trainen zonder dat hij iets heeft gedaan. wat jij zegt is gewoon normaal. Dat heeft niks met deze bug te maken..

Bewerkt: door Big Smoke
Delen op andere websites

Ja dat is gewoon zo heb ik ook sld je te veel gedaan heb met CJ dan moet je stoppen maar de volgende dag bedoelen ze mee bijv. het is woendag dan pas als het donderdag is ;)

hij zegt toch dat hij langer dan 24 uur niet getraind heeft.

het is een bug.

als je doet wat ik eerder al zei:

Waar jij het over hebt is een bug in het spel. deze kun je herstellen door te saven op een andere deel, daar wat te gaan eten, dan dat deel over saven op je originele deel, en je bent er vanaf.

dan komt hij er wel vanaf :)

jowx ;)

Edit: @Big Smoke: ik heb hem wel gehad, wat ik beschreven heb werkt bij mij altijd, een tijdje geleden is dit ook al gevraagd en is het met hetzelfde advies (ook van mij :puh: ) ook verholpen ;)

Bewerkt: door jowx
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...