jordyzuiddam Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Geplaatst: 22 juni 2014 Ik heb een vraagje: Als ik op de ps3 op het pijltje omlaag druk om over te schakelen naar een ander personage staat er bij Franklin een 2. Ik heb gehoord dat dat het aantal missies zijn die hij kan doen. Nu ik overgeschakeld ben naar Franklin waar een 2tje bij stond kan ik er maar 1 op de map vinden.. Mis ik nu iets of hoe zit dat?? Alvast bedankt Jordy Reageren
ERRWINS Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Geplaatst: 22 juni 2014 Tel je het vraagteken van Strangers and Freaks ook mee? Reageren
Twedeldie Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Geplaatst: 22 juni 2014 Ik heb hem al kunnen helpen. Dus voor de mensen met hetzelfde probleem: Bel Tonya en het is opgelost! Reageren
Spoon0612 Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Dit is inderdaad een veel voorkomend probleem. Ik had de hele game uitgespeeld op dat (1) na bij Franklin. Per toeval ben ik heel mijn contacten lijst gaan bellen en ja hoor Tonya had nog een missie! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.