Dutchy3010 Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Geplaatst: 22 juni 2014 Ongelooflijk dat zowel België als Nederland door zijn na slechts twee wedstrijden. FEEST OP GTAFORUM! Reageren
thebig Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Geplaatst: 22 juni 2014 Hoe lang geleden is dat wel niet? Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Geplaatst: 22 juni 2014 FISSA FISSA FISSA België - Nederland finale dan maar? Reageren
NicolaB Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Geplaatst: 22 juni 2014 Hoe lang geleden is dat wel niet? Toen bestond GTAForum nog niet Reageren
Twedeldie Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Geplaatst: 22 juni 2014 Geniaal! Ik zorg voor het bier! Reageren
thebig Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Geplaatst: 22 juni 2014 (bewerkt) Hoe lang geleden is dat wel niet? Toen bestond GTAForum nog niet Inderdaad. Voor de geïnteresseerden: het was 1994 20 jaar geleden dus om mijn vraag te beantwoorden :s Bewerkt: 22 juni 2014 door thebig Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Geplaatst: 22 juni 2014 dat is niet genoeg hoor Feesd! Reageren
Twedeldie Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Geplaatst: 22 juni 2014 dat is niet genoeg hoor Ze zijn beide wel al ver geraakt.Zo heeft Nederland met een verbazingwekkend resultaat Spanje verslagen. Spanje en Engeland liggen er al uit. Dat zijn twee moeilijke tegenstanders waar we niet meer tegen moeten spelen. Dat is natuurlijk in het voordeel voor ons en Nederland. Reageren
Nissan Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Geplaatst: 22 juni 2014 Geniaal! Ik zorg voor het bier! Altijd weer dat bier... Reageren
NicolaB Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Geplaatst: 22 juni 2014 Hoe lang geleden is dat wel niet? Toen bestond GTAForum nog niet Inderdaad. Voor de geïnteresseerden: het was 1994 Thebig's Trivia. Dankuwel 20 jaar terug pfuuh... Lijkt me wel geweldig een België-NL of Dui-NL wedstrijd to be honest. ^^ Reageren
Twedeldie Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Geplaatst: 22 juni 2014 Geniaal! Ik zorg voor het bier! Altijd weer dat bier... Heb je liever vuurwerk? Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Geplaatst: 22 juni 2014 dat is niet genoeg hoor Ze zijn beide wel al ver geraakt.Zo heeft Nederland met een verbazingwekkend resultaat Spanje verslagen. Spanje en Engeland liggen er al uit. Dat zijn twee moeilijke tegenstanders waar we niet meer tegen moeten spelen. Dat is natuurlijk in het voordeel voor ons en Nederland. ik had het eigenlijk over het bier Reageren
Twedeldie Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Geplaatst: 22 juni 2014 dat is niet genoeg hoor Ze zijn beide wel al ver geraakt.Zo heeft Nederland met een verbazingwekkend resultaat Spanje verslagen. Spanje en Engeland liggen er al uit. Dat zijn twee moeilijke tegenstanders waar we niet meer tegen moeten spelen. Dat is natuurlijk in het voordeel voor ons en Nederland. ik had het eigenlijk over het bier Haha. Reageren
NicolaB Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Geplaatst: 22 juni 2014 Geniaal! Ik zorg voor het bier! Altijd weer dat bier... +1 (misschien niet het onderwerp om er serieus op in te gaan, vandaar maar laconiek: ) Voor de liefhebber, romige koeienbier: Reageren
Michael Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Geplaatst: 22 juni 2014 Geniaal! Ik zorg voor het bier! Altijd weer dat bier... Ik vraag me af hoe hij aan dat bier komt, aangezien hij minderjarig is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.