Jump to content

[Aanvraag] YouTube channel banner

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik en een vriend van mij gaan een YouTube kanaal starten waarin vooral games centraal staan, in het begin vooral Minecraft(het is niet te bedoeling dat het een MC banner wordt, het moet iets algemeens zijn). We hebben al een naam, OperationHD. Als je een logo of een logo en banner wilt maken, mag dat ook. We zijn beide namelijk nodig.

We willen graag iets met ultra blue en zwart en futuristische look.

Ook moet de afbeelding groot zijn (2560 x 423 wordt door YouTube aangeraden)

Ter inspiratie:

30259.jpg

PS. Je mag je ook laten inspireren door Tron

65f3164.jpg

Bewerkt: door LionOfHolland
Geplaatst:

Ik heb 2 versies gemaakt. Je mag kiezen welke je gebruikt. Als er iets niet goed aan is moet je het gewoon zeggen.

Voor een logo had ik geen inspiratie. :puh:

Versie 1:

28i9uhe.png

Versie 2:

25qfc5x.png

Geplaatst:

Ik heb 2 versies gemaakt. Je mag kiezen welke je gebruikt. Als er iets niet goed aan is moet je het gewoon zeggen.

Voor een logo had ik geen inspiratie. :puh:

Versie 1:

28i9uhe.png

Versie 2:

25qfc5x.png

De letters vind ik echt vet, helaas is de achtergrond iets minder. Ook vind ik het jammer dat Steve zo prominent aanwezig is, maar misschien is dit mijn fout door te zeggen dat we in het begin vooral Minecraft gaan spelen.

Geplaatst:

De letters vind ik echt vet, helaas is de achtergrond iets minder. Ook vind ik het jammer dat Steve zo prominent aanwezig is, maar misschien is dit mijn fout door te zeggen dat we in het begin vooral Minecraft gaan spelen.

Ik wist niet echt welke games dat je ging spelen, je zei dat je minecraft ging doen dus ik nam minecraft.

Ik zocht ultra blue op en had dan dat genomen. Ik ga nog eens proberen. ;)

Geplaatst:

Ik wist niet echt welke games dat je ging spelen, je zei dat je minecraft ging doen dus ik nam minecraft.

Ik zocht ultra blue op en had dan dat genomen. Ik ga nog eens proberen. ;)

Ok succes! Ja sorry, t was ook mijn eigen fout een beetje. Ik heb het verandert in de aanvraag.

Als je kan mag je wel zorgen voor een futuristische look.

Geplaatst:

Het nieuwe resultaat:

2iaq0et.png

Ik wil niet zeiken ofzo, maar die subscribe now is wel leuk voor op het einde van een video maar wel een beetje opdringerig als banner. En er komen sws geen PS3 games op het kanaal. Eerst alleen PC en later komt er misschien nog PS4 bij, maar sws geen PS3.

Btw komen die letters niet van Watch Dogs?

Geplaatst:

Ik wil niet zeiken ofzo, maar die subscribe now is wel leuk voor op het einde van een video maar wel een beetje opdringerig als banner. En er komen sws geen PS3 games op het kanaal. Eerst alleen PC en later komt er misschien nog PS4 bij, maar sws geen PS3.

De letters komen inderdaad van Watch_Dogs. Hopelijk geen probleem ofzo. :puh:

Nieuwe versie:

977cwh.png

De letters komen inderdaad van Watch_Dogs. Hopelijk geen probleem ofzo. :puh:

Nieuwe versie:

977cwh.png

Ik heb ff overleg gehad met degene met wie ik het kanaal doe en ik de eisen bovenaan even een beetje aangepast. Graag geen Watch_Dogs letters gebruiken, mensen gaan dit wss herkennen en kunnen dan verkeerde conclusies trekken (BV. Dit channel maakt Watch_Dogs vids!)

Edit: OperationHD moet aan elkaar

Bewerkt: door LionOfHolland

Ik vond niet echt een goed lettertype dat het kon vervangen.

Ik heb dus dit genomen (zie resultaat).

Nieuwe versie:

2638nd5.png

Dit is mijn 400e post. :)

Edit: Had eisen bovenaan niet gelezen. :$ Straks probeer ik nog eens opnieuw.

Bewerkt: door Twedeldie
Geplaatst:

Gefeliciteerd! Ik heb je laatste plaatje ff laten zien aan degene met wie ik het youtube channel maak en over de letters is een beetje onenigheid (ik vind het wel ok, hij iets minder) Maar we zijn het wel eens over de achtergrond. Die moet veel futuristischer, inspireer m op dat tron plaatje hierboven. Strakke felblauwe lijnen en zwart. Hij zei dat het youtube logo er ook wel uit kon, was ik het wel mee eens aangezien je toch al op youtube zit als je het plaatje ziet.

Geplaatst:

Ik heb het geprobeerd, maar er is iets misgelopen.

Zo goed ben ik nog niet in Photoshop dus ik denk dat ik het nu niet echt kan doen.

Geplaatst:

Zo goed ben ik nog niet in Photoshop dus ik denk dat ik het nu niet echt kan doen.

Np, iig bedankt voor je hulp!

Geplaatst:

Np, iig bedankt voor je hulp!

Graag gedaan!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...