Jump to content

Heists zitten er aan te komen !?!


nolms

Recommended Posts

Dat de heist modus er aan zit te komen weten we al langer. Rockstar heeft aangegeven dat er een buttload DLC gaat komen de komende maanden. Dat de heistmodus daarbij zit wil ik wel mijn rechter voet voor verwedden. Zodra deze optie er is ga ik weer GTA Online spelen!

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas is de afbeelding nep. Ik word echt moe van die YouTubers. Ze doen alles voor likes en geld dat ze op trollen beginnen te lijken. Hierdoor wordt het steeds lastiger om de echte geruchten te onderscheiden van neppe filmpjes.

Dat er meer DLC aankomt is zeker waar, echter wat dit in gaat houden weet ik zelfs niet meer van als jullie (dus GTA Online Heists en GTA5 singleplayer uitbreiding). Als ik echte geruchten tegenkom of een man in een lange regenjas spot zal ik het wel melden smile3.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Is ook te zien want er staat: available.

Terwijl hij er nog steeds niet is.

Dat wilt er verder niks bij zeggen, indien je de dlc gewoon hebt op je Xbox/PS3 geeft hij dit automatisch aan omdat hij in theorie ook dan beschikbaar is.

Is inderdaad nep en wat betreft die Youtubers word ik er ook echt ziek van, jammer dat er geen knop is waarmee de video's kunnen rapporteren en hiermee hun kanalen kunnen sluiten voorgoed.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...