nolms Geplaatst: 23 juni 2014 Rapport Geplaatst: 23 juni 2014 (bewerkt) http://imgur.com/llafrFy verder geen tekst of uitleg bij gevonden maar het is een goed teken hoop ik. Bewerkt: 23 juni 2014 door nolms Reageren
.Sharingan Geplaatst: 23 juni 2014 Rapport Geplaatst: 23 juni 2014 Dat de heist modus er aan zit te komen weten we al langer. Rockstar heeft aangegeven dat er een buttload DLC gaat komen de komende maanden. Dat de heistmodus daarbij zit wil ik wel mijn rechter voet voor verwedden. Zodra deze optie er is ga ik weer GTA Online spelen! Reageren
Joriz Geplaatst: 23 juni 2014 Rapport Geplaatst: 23 juni 2014 Helaas is de afbeelding nep. Ik word echt moe van die YouTubers. Ze doen alles voor likes en geld dat ze op trollen beginnen te lijken. Hierdoor wordt het steeds lastiger om de echte geruchten te onderscheiden van neppe filmpjes. Dat er meer DLC aankomt is zeker waar, echter wat dit in gaat houden weet ik zelfs niet meer van als jullie (dus GTA Online Heists en GTA5 singleplayer uitbreiding). Als ik echte geruchten tegenkom of een man in een lange regenjas spot zal ik het wel melden Reageren
Tommie59 Geplaatst: 23 juni 2014 Rapport Geplaatst: 23 juni 2014 Is ook te zien want er staat: available. Terwijl hij er nog steeds niet is. Reageren
Niked Geplaatst: 23 juni 2014 Rapport Geplaatst: 23 juni 2014 Volgens mij als de heists er zijn dat je ook die kleinere banken in d estad gaat kunnen leegroven in singleplayer en in freemode online En dat het daarom zolang wachten is op heists Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 23 juni 2014 Rapport Geplaatst: 23 juni 2014 Is ook te zien want er staat: available. Terwijl hij er nog steeds niet is. Dat wilt er verder niks bij zeggen, indien je de dlc gewoon hebt op je Xbox/PS3 geeft hij dit automatisch aan omdat hij in theorie ook dan beschikbaar is. Is inderdaad nep en wat betreft die Youtubers word ik er ook echt ziek van, jammer dat er geen knop is waarmee de video's kunnen rapporteren en hiermee hun kanalen kunnen sluiten voorgoed. Reageren
Niked Geplaatst: 23 juni 2014 Rapport Geplaatst: 23 juni 2014 Nooit luisteren naar youtubers Reageren
ERRWINS Geplaatst: 23 juni 2014 Rapport Geplaatst: 23 juni 2014 Nooit luisteren naar youtubers Sommige hebben echt wel nuttige informatie. Deze lui kun je herkennen waarbij ze niet om likes en sibscribers vragen in een filmpje. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.