NandroDavids Geplaatst: 27 juni 2014 Rapport Geplaatst: 27 juni 2014 Eerste ronde is afgelopen, de tussenbalans wat mij betreft qua adoratie: Arjen Robben - Echt gewoon de beste speler van het toernooi tot nu toe. Scoren, assists, hij doet alles goed tot nu toe. Neymar - Met wat hulp van een scheidsrechter nu topscorer, maar hij kan de druk van heel Brazilië wel aan. Erg knap. Costa Rica - Heerlijk, zo'n verrassing. Veel mooier dan de Grieken, en ik hoop dan ook dat ze nog een rondje verder komen. Eén rondje, want dan moet Nederland door natuurlijk. Mexico - Voetballen erg goed, dat was in de eerste wedstrijd al te zien. Door de grensrechter ging het toen nog bijna mis, maar gelukkig wonnen ze nog met 1-0. Ik ben serieus bang voor de Mexicanen zondag... Reageren
thebig Geplaatst: 28 juni 2014 Rapport Geplaatst: 28 juni 2014 Kuipers Geel geven aan iemand op de bank. Laat deze man alstublieft de finale fluiten, wat Nederland ook doet Reageren
TrueSkum Geplaatst: 28 juni 2014 Rapport Geplaatst: 28 juni 2014 Suarez. 2 kansen, 2 schoten, 2 keer op doel, 2 keer goal. Lekker. Lekker? Ohh... hij vond Chiellini erg lekker zo te zien Reageren
NicolaB Geplaatst: 28 juni 2014 Rapport Geplaatst: 28 juni 2014 Lekker? Ohh.... Houden we de emoties een beetje in toom XD Reageren
TrueSkum Geplaatst: 28 juni 2014 Rapport Geplaatst: 28 juni 2014 Ik kan me niet inhouden NicolaB Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 Ochoa, die keeper is niet normaal. Komt van andere planeet ofzo. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 De keeper is inderdaad heel goed, complimenten voor Mexico! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 De keeper is inderdaad heel goed, complimenten voor Mexico! Die kerel is clubloos, dat geloof je toch zelf niet. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 Echt?! Dan niet voor lang meer Reageren
Venzio Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 Dirk Kuyt - heeft op 3 verschillende plekken gespeeld (linksback, rechtsback en spits) en wat een passie en strijd dat hij in zijn spel legt, voor deze 2 wedstrijden geen fan van Kuyt, maar hij heeft mijn hart (weer) veroverd net als in 2010. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 Robben's duikkunsten. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 Kuipers Geel geven aan iemand op de bank. Laat deze man alstublieft de finale fluiten, wat Nederland ook doet Inderdaad, maar nog mooier vond ik het moment dat een Algerijnse bankzitter een bal wegtrapt die uit gaat en er geel voor krijgt. Toch was er één moment op dit WK dat ik echt vijf minuten plat lag van het lachen. En wel om de reactie van de Ghanese doelman wanneer hij een bal van Christiano Ronaldo tegenhoudt. Ge-ni-aal. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.