TekaLoca Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 Navas. Geen uitleg nodig. Jesus Navas? Zonder te dollen: Keylor Navas is inderdaad een uitstekende doelman. Zag hem afgelopen seizoen spelen bij Levante en ja, het is wel een toppertje. Hopelijk kunnen ze hem houden, na zo'n WK van hem. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2014 NAVAS! DEM SAVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!! Reageren
TekaLoca Geplaatst: 30 juni 2014 Rapport Geplaatst: 30 juni 2014 2 ploegen vol kramp en 1 penalty missen, sterk. Dit dus, na iets meer dan 120 minuten lopen, die strafschoppen nog zo netjes kunnen trappen. Heel sterk! Kudos voor de spelers van Griekenland en Costa Rica. Reageren
NicolaB Geplaatst: 30 juni 2014 Rapport Geplaatst: 30 juni 2014 NEUER! Ik vind het een hele goede keeper. Doet ook lekker mee (kan Cilessen nog wat van leren). Reageren
Visser23 Geplaatst: 30 juni 2014 Rapport Geplaatst: 30 juni 2014 Ik vind dat die keeper van Algerije het beter doet hoor. Wat een reddingen zeg! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 30 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2014 (bewerkt) Ik vind dat die keeper van Algerije het beter doet hoor. Wat een reddingen zeg! Die keeper van Algerije is geen 5 keer(waarschijnlijk meer) buiten de 16 gekomen om de bal weg te werken. Maar hij keept wel lekker, ja. Bewerkt: 30 juni 2014 door MegaPilot Reageren
ERRWINS Geplaatst: 30 juni 2014 Rapport Geplaatst: 30 juni 2014 Heel Algerije speelt heel erg sterk en verdiend een lintje voor deze wedstrijd. Reageren
Visser23 Geplaatst: 1 juli 2014 Rapport Geplaatst: 1 juli 2014 Die keeper van Algerije is geen 5 keer(waarschijnlijk meer) buiten de 16 gekomen om de bal weg te werken. Maar hij keept wel lekker, ja. Dat is ook niet nodig geweest, dus waarom zou hij dat dan moeten gaan doen? ;x En één keer was Neuer bijna weg, maar die van Nigeria hield in. Wel balen.. Daar heeft Neuer echt mazzel mee gehad. Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 1 juli 2014 Rapport Geplaatst: 1 juli 2014 Neuer is een keeper van wereldklasse, die ook nog eens een geweldige speler is! Courtois is daar nog een level onder Reageren
MegaPilot Geplaatst: 1 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2014 Neuer is een keeper van wereldklasse, die ook nog eens een geweldige speler is! Courtois is daar nog een level onder Ach, dat zou je zeggen, maar die ene 0-0 tegen Barcelona...Toen heb ik Courtois echt zitten vervloeken, hield er verdorie alles uit. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 1 juli 2014 Rapport Geplaatst: 1 juli 2014 Howard, doelman van de Verenigde Staten. Dodelijk irritant voor de Belgen, maar wel een fantastische wedstrijd gespeeld. Heeft hij in zijn vorige wedstrijden ook wel gedaan, maar hier... hehe. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 1 juli 2014 Rapport Geplaatst: 1 juli 2014 Ik heb toch wel lof voor Belgie. Nadat ze zo lang niet hebben mee gedaan en dan flikken ze dit in 2014. Dat is heel knap! Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 Nog altijd Neuer. Mijn held. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.