MegaPilot Geplaatst: 8 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 Nog altijd Neuer. Mijn held. Dat, en de laatste goal van Schürrle, onmogelijke goal. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Ron Vlaar en Cillissen hebben ons gered. Reageren
thebig Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Ron Vlaar. Ik kwam naar dit topic om dit te zien. Wat een dijk van een match speelt die man. Wanneer een actie van Argentinië wordt afgeblokt, is hij 9/10 verantwoordelijk. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Ron Vlaar. Ik kwam naar dit topic om dit te zien. Wat een dijk van een match speelt die man. Wanneer een actie van Argentinië wordt afgeblokt, is hij 9/10 verantwoordelijk. 11 van de 10 keer. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 9 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Als ex-verdediger vind ik die tackle van Mascherano wel geweldig, was anders goal geweest. Ron Vlaar is ook lekker bezig! Reageren
TekaLoca Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Het interview van Robben net na de wedstrijd vond ik wel heel mooi. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Inderdaad, ik vergat Robben weer. Overigens nog steeds Vlaar, ondanks die penalty. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Mascherano, op een positie die hem het best ligt. Wat een geluk dat Barça zijn contract onlangs heeft verlengd. Toppertje! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 9 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Kuyt, die man zie je overal! Kuyt = baas. Kan je altijd op vertrouwen! Slecht gestart met 2 foutjes, maar dan gewoon zoals altijd weer top gespeeld. Dat op zijn leeftijd.. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 10 juli 2014 Rapport Geplaatst: 10 juli 2014 De "onervaren" Nederlandse verdedigers hebben me zeer verrast dit toernooi. Ik ben benieuwd wat het voor die jongens gaat betekenen op transfer-gebied; ik begreep dat er al een aantal serieuze aanbiedingen liggen voor bijvoorbeeld De Vrij. En dan blijkt weer het nadeel van goed presteren op zo'n groot toernooi; spelers gaan onze competitie verlaten. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 10 juli 2014 Rapport Geplaatst: 10 juli 2014 Als ex-verdediger vind ik die tackle van Mascherano wel geweldig, was anders goal geweest. Ron Vlaar is ook lekker bezig! Het schijnt dat hij door die tackle zijn anus heeft gescheurd. Reageren
NicolaB Geplaatst: 11 juli 2014 Rapport Geplaatst: 11 juli 2014 (bewerkt) Kuyt, die man zie je overal! Kuyt = baas. Kan je altijd op vertrouwen! Slecht gestart met 2 foutjes, maar dan gewoon zoals altijd weer top gespeeld. Dat op zijn leeftijd.. Enige nadeel van Kuyt, is dat ie net als Robben voorspelbaar is qua schietwerk (steeds naar z'n rechter voet draaien en dan wat doen). Bewerkt: 11 juli 2014 door NicolaB Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.