Matthias1999 Geplaatst: 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2014 Hallo allemaal, Ik speel GTA SA op mijn pc en opeens kan ik niet meer schieten (SMG) vanuit een auto, een motor of scooter lukt wel. Weet iemand een oplossing? Alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2014 Hoe gebruik je jou camera? Met muis of met knopjes? Als je met knopjes naar links of recht kijkt kan je schieten, niet als je met je muis je camera beweegt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twedeldie Geplaatst: 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2014 Je hebt daar ook een cheat voor. De cheat kan wel irriteren. Je moet gewoon OUIQDMW typen als je speelt en dan kan je gewoon vanuit je auto schieten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2014 Kijk bij Options --> Controller setup --> Redefine controls --> Vehicle controls welke knoppen je hebt ingesteld bij deze acties: In mijn geval moet ik op Q en E drukken voordat ik naar respectievelijk links of rechts kan schieten (door te klikken). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matthias1999 Geplaatst: 25 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2014 Kijk bij Options --> Controller setup --> Redefine controls --> Vehicle controls welke knoppen je hebt ingesteld bij deze acties: In mijn geval moet ik op Q en E drukken voordat ik naar respectievelijk links of rechts kan schieten (door te klikken). bedankt het lukt nu wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.