Jump to content

Niet online kunnen na Hipster Update


Mautje

Recommended Posts

Na update 1.14 krijg ik constant "timed out locating session" te zien.. ik word hier nogal ziek van.. Ik had hiervoor al veel problemen met het zelfde probleem maar dat was uiteindelijk verholpen door mijn upnp aan te zetten. Weet iemand wat ik nu kan doen om dit te verhelpen ? want mijn Nat & DNS zijn allebei goed.

MVG

Link to comment
Delen op andere websites

Speel je draadloos of met een kabel?

Als je draadloos speelt zal het denk ik aan je router liggen, en kun je die proberen te resetten. Hoe start jij GTA V trouwens op? Als ik via het laadscherm direct op Online druk, komt hij nooit in Online.

Link to comment
Delen op andere websites

Speel je draadloos of met een kabel?

Als je draadloos speelt zal het denk ik aan je router liggen, en kun je die proberen te resetten. Hoe start jij GTA V trouwens op? Als ik via het laadscherm direct op Online druk, komt hij nooit in Online.

Ik kan beide gebruiken & beide het zelfde probleem.. en nee altijd eerst via campaign
Link to comment
Delen op andere websites

En je hebt de problemen pas nadat je 1.14 hebt geïnstalleerd? Ik durf het bijna niet te zeggen maar probeer eens al je patches te verwijderen. Het is natuurlijk wel een risico wat je dan neemt...

Misschien helpt het om alleen de hipster update te verwijderen?

Dat is precies wat hij gedaan heeft en dat werkte dus niet.
ja al meerdere keren.. zonder resultaat
Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dat zelfde probleem, hij wilde altijd al erg slecht/langzaam laden vooral als ik een race of mission gedaan had en weer terug moest komen in de keuze lobby...

Ik had een nieuwe modem gekregen van ziggo en het was voor mij ff de vraag of het nou aan m'n modem of het spel lag.

Alles ook na gekeken, modem settings, xbox settings het spel verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maakte allemaal nix uit...

Na het uitschakelen van m'n firewall in m'n modem zit er weer een heel klein beetje leven in, ik kan wel weer spelen al houd het nog niet erg over... het duurt namelijk nog een keer zo lang

als dat het al deed, bijv. het spel opstarten en online gaan duurt zo'n 5 tot 7 minuten... :muur: Als dat al wil lukken...

Nou weet ik dat m'n inkomende kabel (die het huis binnen komt) "verwaterd" is (water in de kabel= corrosie) en dus niet goed is volgens de monteur van ziggo, nou wilde

ik dat eerst afwachten (dat het gerepareerd is) voor dat ik hier een bericht ging plaatsen maar nou zie ik dat ik niet de enige ben.... :{

Mochten er nou nog meer mensen zijn laat dat dan ff weten of als je dit ook hebt gehad en het opgelost hebt...

:bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dat zelfde probleem, hij wilde altijd al erg slecht/langzaam laden vooral als ik een race of mission gedaan had en weer terug moest komen in de keuze lobby...

Ik had een nieuwe modem gekregen van ziggo en het was voor mij ff de vraag of het nou aan m'n modem of het spel lag.

Alles ook na gekeken, modem settings, xbox settings het spel verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maakte allemaal nix uit...

Na het uitschakelen van m'n firewall in m'n modem zit er weer een heel klein beetje leven in, ik kan wel weer spelen al houd het nog niet erg over... het duurt namelijk nog een keer zo lang

als dat het al deed, bijv. het spel opstarten en online gaan duurt zo'n 5 tot 7 minuten... :muur: Als dat al wil lukken...

Nou weet ik dat m'n inkomende kabel (die het huis binnen komt) "verwaterd" is (water in de kabel= corrosie) en dus niet goed is volgens de monteur van ziggo, nou wilde

ik dat eerst afwachten (dat het gerepareerd is) voor dat ik hier een bericht ging plaatsen maar nou zie ik dat ik niet de enige ben.... :{

Mochten er nou nog meer mensen zijn laat dat dan ff weten of als je dit ook hebt gehad en het opgelost hebt...

:bier:

Ja ik kan namelijk wel gewoon andere games online spelen alleen gta niet :/ ik heb ook opgezocht op het internet en ik ben zeker niet de enige die hier dus last van heeft.. :(
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

bijna iedereen heeft hier problemen mee gekregen na de update maar bij mij is het wel redelijk over na de stekker van de router en dat spul er even in en uit gedaan te hebben

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...