gta-gamer14 Geplaatst: 25 juni 2014 Rapport Geplaatst: 25 juni 2014 hallo iedereen ik heb een crew maar ik wil de naam veranderen omdat ik in zo een hoog level zit in mijn crew maar dat lukt niet kan iemand me helpen ? Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 25 juni 2014 Rapport Geplaatst: 25 juni 2014 Als jij niet de eigenaar van de crew bent, kan je de naam ook niet veranderen. Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 25 juni 2014 Rapport Geplaatst: 25 juni 2014 hallo iedereen ik heb een crew maar ik wil de naam veranderen omdat ik in zo een hoog level zit in mijn crew maar dat lukt niet kan iemand me helpen ? Hieruit kan je dat wel afleiden denk ik, Wesley... Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 25 juni 2014 Rapport Geplaatst: 25 juni 2014 Helaas kan je de naam niet meer veranderen nadat je hem gemaakt hebt. Dat ligt dus niet aan hoe hoog je bent qua (crew) rang. Reageren
Louisfame Geplaatst: 26 april 2015 Rapport Geplaatst: 26 april 2015 Hallo sinds gister gta online pc eerder al op ps4 gespeeld ben opzoek naar spelers voor gta v pc who wanna play ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.