.Sharingan Geplaatst: 25 juni 2014 Rapport Geplaatst: 25 juni 2014 (bewerkt) Hoi iedereen, Ik heb een iritant probleem. Steeds wanneer ik een nieuw programma,spel of wat dan ook open wat ook maar iets te maken heeft met tekstinvoer, veranderd windows mijn invoertaal. Dus wanneer ik symbolen als "^" of ":" wil gebruiken krijg ik dus de volgende tekens "&" "±" Dus mijn vraag is, hoe stel ik in dat Windows alleen de invoertaal gebruikt voor de volgende symbolen " ! @ # $ % ^" etc? Bij voorbaat dank! .Sharingan Edit, Windows 7 Bewerkt: 25 juni 2014 door .Sharingan Reageren
ERRWINS Geplaatst: 25 juni 2014 Rapport Geplaatst: 25 juni 2014 Linker control + shift, dat is sneltoets om het om te schakelen. Ik krijg het altijd als ik shift te snel wil gebruiken, dan schakelt ie om omdat ik per ongeluk de control meeneem. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 25 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2014 De sneltoets is voor mij bekend, gebruik deze ook 100x per dag omdat Windows het steeds wisselt. Nu weet ik niet of ik zelf ook steeds per ongeluk de control meeneem, maar het lijkt me sterk. Reageren
.Timothy Geplaatst: 25 juni 2014 Rapport Geplaatst: 25 juni 2014 Je kunt dit uitschakelen: Stap 1 Stap 2 Stap 3 Stap 4 Daar moet je het vervolgens even uitschakelen door op Toetsencombinatie wijzigen... te klikken. Ondertussen kun je bij invoertalen je standaardtaal nog instellen, zodat je zeker weet dat 'ie goed staat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.