GuitarGuy666 Geplaatst: 27 juni 2014 Rapport Geplaatst: 27 juni 2014 Hallo, Na een tijdje had ik weer zin om te photoshoppen. Ik had niet echt inspiratie totdat ik een klein voorbeeld op internet vond. Wat vinden jullie ervan? Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 27 juni 2014 Rapport Geplaatst: 27 juni 2014 Wel gaaf. Die achtergrond is ook wel vet! Reageren
Tommie59 Geplaatst: 27 juni 2014 Rapport Geplaatst: 27 juni 2014 Toen ik de titel zag dacht ik aan gelijkstroom (DC; Direct Current) en wisselstroom (AC; Alternate Current) Maar het ziet er mooi uit! Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 27 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2014 Toen ik de titel zag dacht ik aan gelijkstroom (DC; Direct Current) en wisselstroom (AC; Alternate Current) Maar het ziet er mooi uit! Dat is wel grappig, want daar komt t ook vandaan. De zus van Malcolm (ritme gitarist) en Angus (lead gitarist) las dat op een stofzuiger, geloof ik, en dat vonden ze toen een mooie "naam" om hun band te geven. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 27 juni 2014 Rapport Geplaatst: 27 juni 2014 Het is een mooie signature geworden alleen is de tekst wat simpel uitgewerkt. Ook zou ik de signature van meer detail voorzien aangezien er links een loze ruimte is en puur omdat AC/DC een geweldige band is! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.