melvinr Geplaatst: 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2014 Is enige missie die ik nu nog heb tot nu toe is het in het huis die missie of buiten? ik kan nergens die missie vinden heb t hele huis al afgezocht... las dat je ergens langs de weg moet staan ofzo bij iemand zn huis? graag antwoord Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2014 Als het goed is, staat deze missie langs de weg bij de ingang van Vercetti Estate Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2014 Als het goed is moet meteen na de voltooiing van Death Row een icoontje op de map verschijnen bij Diaz's Mansion. Deze start Rub Out. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2014 *KLIK* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
melvinr Geplaatst: 27 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2014 *KLIK* . Bij rode stip is t? Hoe kan dan zo zijn dat v icoontje bij t huis staat als ik van t huis wegloop gaat de v icoon telkens verder uitbeeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2014 Maar staat de marker om de missie te starten wel op de aangegeven plaats? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2014 Ik heb een walkthrough filmpje voor je opgezocht die de missie laat zien. Om niet te veel te spoilen, zou ik alleen het intro filmpje even bekijken. Op de plek waar Tommy staat, zou normaliter de marker zich bevinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.